סמנכ"לית הרגולציה בבזק, שרון פליישר בן-יהודה, פורשת מתפקידה

צפויה להתמנות לתפקיד ניהול בכיר בחברה עסקית מובילה שאינה בענף התקשורת

שרון  פליישר / צילום: איל יצהר
שרון פליישר / צילום: איל יצהר

סמנכ"לית הרגולציה בבזק, שרון פליישר בן-יהודה, הודיעה למנכ"ל בזק דודו מזרחי על כוונתה לפרוש מתפקידה. פליישר בן-יהודה צפויה להתמנות לתפקיד ניהול בכיר בחברה עסקית מובילה, אשר אינה נמנית על החברות בענף התקשורת. פליישר בן-יהודה תסיים את תפקידה בבזק לאחר שימצא לה מחליף ותיערך חפיפה מסודרת.

פליישר-בן יהודה הצטרפה לבזק בשנת 2006 כסמנכ"לית רגולציה, ולפני שלוש שנים מונתה בנוסף למנהלת הסיכונים של החברה. קודם לכן כיהנה כסמנכ"לית רגולציה בפלאפון, ולפני כן כיהנה במשך שש שנים כיועצת בכירה למנכ"ל משרד התקשורת.

פליישר בן-יהודה ניהלה את תחום הרגולציה, אכיפת הגבלים עסקיים וניהול הסיכונים של בזק, והייתה אחראית על גיבוש האסטרטגיה של החברה בתחומים אלו, ניהול כל הממשקים הפנימיים בחברה שהם בעלי היבטים רגולטוריים, ניהול כל קשרי החברה וייצוגה מול גופי הרגולציה השונים: משרד התקשורת, משרד האוצר, משרד המשפטים, הכנסת ורשות ההגבלים העסקיים. פליישר בן-יהודה היתה בנוסף אחראית על ניהול סיכוני החברה, תוך עבודה משותפת מול כלל החטיבות.

פליישר בן-יהודה הודתה היום למנכ"ל החברה על האמון הרב ושיתוף הפעולה המלא להם זכתה, "ענף התקשורת ובזק היו לי בית חם ועיסוק אינטנסיבי ומלא סיפוק במשך שנים ארוכות, ואני מודה לכל אלה אשר לצידם ומולם עבדתי במהלך כל השנים. פגשתי בבזק מנהלים ועובדים נפלאים, ואת המטען הרב שרכשתי כאן והחברים הרבים שצברתי אנצור איתי למשך כל חיי. מבחינתי, הגיעה העת לפנות לאתגרים חדשים ואני נרגשת מאוד לקראתם".

מנכ״ל בזק, דודו מזרחי, הצר על עזיבתה של פליישר בן-יהודה ואיחל לה הצלחה בדרכה החדשה, "מהיכרותי האישית ארוכת השנים עם שרון, אני יודע שהאיכויות הרבות, המסירות האינסופית והדבקות שלה במשימה יחסרו לנו. אני מודה לשרון על התרומה הגדולה לקבוצת בזק ומאחל לה מכל הלב, הצלחה רבה בדרכה החדשה".