"הוריי ציונים, שירתתי בצבא, אבל כגיי ההתחלה שלי היא מינוס 1"

האנשים שעושים את ההייטק • הפעם: חיים קסלר, בן 33, מנהל צוות שיווק PPC בחברת הסייבר KAPE • טווח שכר: 17-13 אלף שקל

חיים קסלר/  צילום: פרטי
חיים קסלר/ צילום: פרטי

איפה אני תופסת אותך ומה כולל התפקיד שלך?

"בדיוק נכנסתי למשרד, אחרי שביקרתי מוקדם בבוקר במכון הכושר, שם אני פותח את היום. KAPE כוללת כמה חברות, ואני עובד בסייברגוסט. אנו עוסקים באבטחה דיגיטלית ובפרטיות באינטרנט, אני משווק את המוצר בפלטפורמת השונות כמו גוגל ופייסבוק".

כמה זמן אתה בחברה?

"אני פה שנה. למדתי תקשורת ומנהל עסקים, וכבר הרבה שנים שאני בקבוצת טדי שגיא. עבדתי קודם בתפקיד דומה בחברות אחרות בקבוצה, בעיקר בגיימינג ובהימורים. כשנפתחה פה משרה, מישהו מהקבוצה פנה לאחד הסמנכ"לים שהציע לי לבוא".

איך מגיעים מתקשורת ומנהל עסקים להייטק?

"עולם השיווק תמיד עניין אותי וזה היה גם חלק מהתואר. כמעט עשור שאני עוסק בפלטפורמות הדיגיטליות, עוד מהימים הראשונים של פייסבוק, ובשנים האחרונות הגעתי לניהול צוותים. זה נכון שהכול טכנולוגיה, אבל אצלי זו בעיקר עבודה על פלטפורמות דיגיטליות במטרה לקנות כמה שיותר תנועה באינטרנט".

וכשאתה לא בעבודה?

"יש לי בן זוג כבר חמש שנים, באחרונה עזבנו את העיר הגדולה וקנינו דירה ברחובות. זו לא הייתה הגשמת חלום כמו שזו הייתה הזדמנות וההורים לחצו. רצינו לעלות שלב. יש לנו שני כלבים - ארתור ולואי. לבן הזוג שלי יש עסק בעולם הספורט, תחום שבנשמה של שנינו. אני עוזר לו גם בשיווק. אנחנו מתכננים את העתיד שלנו, למרות שזה לא דבר פשוט לזוג חד מיני בישראל".

למה, מה בעתיד?

"יש לנו חלום, כמו כל זוג, להקים משפחה וילדים. אנחנו רוצים ילד או שלושה, מה שמאוד יקר בפונדקאות. בנוסף, יש לנו אפשרות להורות משותפת, שגם היא מעוררת פחדים. יש הרבה לחצים, לכן כאזרח אני לא מרגיש שווה. ההורים שלי עלו לפני 40 שנה מרוסיה מתוך ציונות, אני שרתתי בצבא, אבל כגיי בישראל אין לי את הדבר הכי בסיסי. ההתחלה שלי במדינה הזו היא מינוס 1".

כל חייך הרגשת את זה?

"אנחנו לייט בלומרס. יצאנו יחד מהארון בגיל 28, אחרי שהיינו חברים טובים. לו ולי היו מערכות יחסים עם נשים, ואף על פי שכל אחד מאיתנו גר עם מישהי, תמיד היה משהו חסר. במהלך השנים הכרנו אחד את השני והפכנו לחברים, עד שבאיזשהו שלב נוצר הקליק. אז כבר נפרדנו מבנות הזוג שלנו והפכנו לזוג בעצמנו. אם זה לא היה הוא, כנראה החיים שלי היו נראים היום אחרת לגמרי".

איפה תהיה בעוד חמש שנים מהיום?

"אני מקווה שנגדל יחד תאומים. ברמה המקצועית אני מקווה להתקדם בחברה ולחיות בארץ בחיים יותר שוויוניים".