הפרשה המשפטית החמורה: זוהי גרסת עורכת הדין החשודה

(עדכון) - גורמים המקורבים לעורכת הדין החשודה בפרשה אומרים: "הטענות כאילו ניצלה קשר עם אפי נוה כדי לקדם את בעלה מוכחשות"

חדר חקירות / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק
חדר חקירות / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק

החשדות הנחקרים בפרשה המטלטלת את צמרת המשפט עוד לא התבררו במלואם, אך החשודים כבר מתחילים לבנות את טענות ההגנה שלהם, גם הציבוריות וגם המשפטיות. כך, גורמים המקורבים לעורכת הדין החשודה אומרים כי הטענות שהופנו אל עורכת הדין מוכחשות. יחד עם זאת, הם מאשרים כי הטענות שמופנות אליה מתייחסות לקידום בעלה באמצעות קשרים עם יו"ר לשכת עורכי הדין אפי נוה הנחקר בפרשה. יש להדגיש כי הבעל לא קודם בסופו של יום, וסביר להניח שגם זו תהיה אחת מטענות ההגנה של עורכת הדין הנחקרת. 

משעות הבוקר (ד') נחקרים בפרשה המשפטית החמורה שמטלטלת את המדינה מספר גורמים משפטיים, הכוללים את נוה העומד בלב הפרשה ואשר הפעיל על-פי החשד קשרים כדי לקדם מינויים מסוימים במערכת המשפט. עוד בין הנחקרים עורכת הדין האמורה. שני שופטים הגיעו גם הם היום למשרדי להב 433 למתן עדות ביחס לפרשה.

בשעות הקרובות תחליט המשטרה האם לבקש הארכות מעצר בפרשה, ששרת המשפטים ונשיאת בית המשפט העליון כבר התייחסו אליה. מדובר על-פי החשד באחת הפרשות החמורות בתולדות מערכת המשפט הישראלית, הכוללת חשדות גם לשוחד מיני שעמד בבסיס קידומם של דמויות בכירות במערכת המשפטית.

בתוך כך, נוה יצא היום לנבצרות מתפקידו, ומי שיחליף אותו בשלב זה הוא עו"ד אורי קינן.

פרקליטה של עורכת הדין, עו"ד עדי כרמלי, מסר: "מרשתי נחקרה היום במשך שעות רבות, שבהן היא מסרה גרסה מפורטת ושיתפה פעולה באופן מלא עם החוקרים. מרשתי, עורכת דין ותיקה, מכובדת ומוערכת, סבורה כי במעשיה לא דבק כל רבב. מרשתי מעולם לא ביקשה ולא קיבלה דבר מאיש, וזאת הבינו גם החוקרים. משכך, אנו צופים כי בזמן הקרוב ביותר, עוד הערב ועם סיום חקירתה, היא תשוחרר לביתה".

*** חזקת החפות: הפרשה עברה רק היום לשלב החקירה הגלוי שלה. יודגש כי כל המעורבים בה זכאים ליהנות מחזקת החפות.