הסוף לתורים בבתי המרקחת? סופר-פארם משיקה צ'ט עם רוקחים

במסגרת השירות החדש, רוקחים של סופר-פארם ייעצו ללקוחות באמצעות צ'ט באתר של הרשת • השירות יינתן ללא עלות ויהיה זמין לכלל הציבור, ללא צורך בהשתייכות לקופת-חולים או במתן פרטים מזהים

הסוף לתורים בבתי המרקחת של סופר-פארם? בניסיון להתמודד עם המחסור ברוקחים בענף, ועל-מנת לשפר את העומסים הכבדים שנגרמים בשל כך בתורים לבית המרקחת, הרשת בניהולו של ניצן לביא החלה להפעיל שירות חדש: צ'ט לשיחת ייעוץ עם רוקח, שעשוי להפחית ולייעל את העומסים.

נראה כי אחרי ההשקה של Be (לשעבר ניו-פארם) מקבוצת שופרסל, רשת הפארם הותיקה מחפשת דרכים לחדד את השירותים שהיא מציעה ללקוחות ולהפוך את השירות בסניפים שלה לאטרקטיבי יותר.

במסגרת השירות החדש, רוקחים של סופר-פארם ייעצו ללקוחות באמצעות צ'ט באתר של הרשת. "ישנן שאלות רבות, בין עם דחופות כמו טיפול מיידי בחום או שאלות כלליות על שילוב בין תרופות, שרוקחי הרשת יוכלו לתת עליהן מענה מבלי לפגוש את הלקוח בדלפק", מסר יוסי אמיר, סמנכ"ל תפעול בסופר-פארם. 

כך למשל, הרוקחים ישיבו לשאלות של לקוחות בסוגיות יומיומיות דוגמת חום גבוה בקרב ילדים, שילוב בין תרופות שונות, תוספי תזונה מומלצים וכדומה. לדברי אמיר, "השירות החדש מאפשר לכל אדם להיוועץ עם רוקח מיומן, מכל מקום וללא צורך בהגעה לסניף".

השירות יינתן ללא עלות ויהיה זמין לכלל הציבור, ללא צורך בהשתייכות לקופת-חולים או במתן פרטים מזהים. בשלב זה השירות יופעל בימים ראשון עד חמישי בין תשע בבוקר לתשע בערב.