אפליקציית סלופארק הישראלית תטמיע טכנולוגיה לתשלום דיגיטלי בחניונים בארגנטינה

הפעילות בדרום אמריקה מצטרפת לפעילות של החברה הישראלית באוסטרליה • במהלך 2019 צפויה החברה להתרחב גם לצ'ילה ולשווקים נוספים בדרום אמריקה

מנכ"ל סלופארק, גיא סלוק / צילום: תום חוליגנוב
מנכ"ל סלופארק, גיא סלוק / צילום: תום חוליגנוב

איך אומרים חניה בספרדית? אפליקציית סלופארק הישראלית חתמה על הסכם עם חברת נדל"ן בארגנטינה. במסגרת ההסכם תטמיע סלופארק את הטכנולוגיה שלה לתשלום דיגיטלי עבור השימוש בחניונים ברחבי ארגנטינה. פעילות זו בדרום אמריקה מצטרפת לפעילות של החברה הישראלית באוסטרליה. הפעילות צפויה בשלב הבא להתרחב גם לצ'ילה ולשווקים נוספים בדרום אמריקה במהלך 2019.

ההסכם נחתם מול חברת cellopark S.A בבעלות משפחת סוויד וספדי. החברה עמה חתמה סלופארק על ההסכם עוסקת בניהול מרכזים מסחריים וקניונים. לפי נתונים שהעבירה סלופארק, מדי שנה מכניסה החברה כ-12 מיליון דולר מדמי חניה שמשלמים המבקרים בקניונים אותם היא מנהלת. סלופארק תשתלב עם מענה דיגיטלי לתשלום עבור השימוש בחניון בעסקה ששווייה נאמד במאות אלפי דולרים.

כאמור, לא מדובר ביציאה הראשונה של סלופארק מגבולות הארץ - מזה מספר שנים שהחברה פועלת באוסטרליה, שם היא מציעה תשלום דיגיטלי לחניונים בעשרות אוניברסיטאות וערים. לפי סלופארק יותר ממיליון לקוחות רשומים מחוץ לישראל עושים שימוש באפליקציה של החברה.

סלופארק היא אפליקציית לתשלום חניה מהנייד בכחול-לבן ובחניונים, והיא פועלת בכל הארץ. בנוסף, החברה פועלת ביותר מ-220 חניונים כולל קניונים ובתי חולים - האחרון שעמו היא חתמה על הסכם הוא בתל-השומר.

סלופארק הוקמה ב-2004, וכיום היא מעסיקה 50 עובדים בישראל. בעלת החברה היא קבוצת מ.ג.ע.ר. לפי נתוני החברה, היא מעניקה שירותים ל-300 אלף משתמשים פעילים.