ח״כ ציפי לבני השיקה היום את קמפיין הבחירות של מפלגתה, התנועה.

במסיבת עיתונאים הציגה לבני את סיסמת הבחירות שלה: "היחידה להגנת הדמוקרטיה" • "קמפיין ההסתה של בחירות 2015 נמשך ארבע שנים. נתניהו צירף לערבים ולעמותות את העיתונאים, השוטרים והשופטים", אמרה לבני

ציפי לבני / צילום: איל יצהר
ציפי לבני / צילום: איל יצהר

במסיבת עיתונאים בבית ציוני אמריקה בתל-אביב השיקה היום ח״כ ציפי לבני, את קמפיין מפלגתה, התנועה. באירוע הציגה לבני את סיסמת הבחירות שלה: ״היחידה להגנת הדמוקרטיה״ ואמרה: ״חובתי המוסרית והציבורית לומר ולהדליק נורות אזהרה - קמפיין ההסתה של בחירות 2015 נמשך ארבע שנים. נתניהו צירף לערבים ולעמותות את העיתונאים, השוטרים והשופטים. הוא מחליש בציניות את מערכת החיסונים של החברה בישראל את את המכנה המשותף החברתי.״

מתוך קמפיין הבחירות של מפלגת התנועה בראשות ציפי לבני
 מתוך קמפיין הבחירות של מפלגת התנועה בראשות ציפי לבני

עוד אמרה לבני שישראל נמצאת במצב חירום לאומי. "לא צריך לפתוח את המקלטים - אלא ללכת להצביע. ישראל חזקה מספיק כדי להתמודד מול האויבים שלנו, איראן, חיזבאלה וחמאס. אבל בצד האיום על קיומה הפיזי של המדינה שלנו - צמח איום על זהותה של מדינת ישראל. הציונות בנתה את ישראל מדינה יהודית ודמוקרטית נתניהו ושותפיו הופכים אותה למדינה לא יהודית ולא דמוקרטית. מי שעושה את זה הוא לא ציוני."

לדבריה, "לאזרחי ישראל מגיע ראש ממשלה שלא מסית אותם נגד המשטרה שלהם, שלא מחרב את מערכת המשפט שלא גורם להם לפגוע במי שמגן עליהם. בחדר שלי במשרדי התנועה תלויה תמונתו של ז'בוטינסקי. ליברל ודמוקרט. מאמין בארץ ישראל ובשוויון, מנהיג שנילחם גם כשהיה קול יחיד."

יו"ר סיעת התנועה ח"כ יואל חסון השתתף גם הוא בהשקה: הוא אמר כי הוא מתרגש על החזרה לדרך עצמאית, "שבה אנחנו לא צריכים להתנצל או לגמגם עם פרטנר שעוד לא הבשיל אידיאולוגית. התנועה עכשיו חופשית להילחם. בלי חסמים. אנחנו כאן היום כדי להציג דרך חדה. מול גמגומים, הססנות ופופליזם - התנועה מציגה אמירה ברורה: אנחנו נלחם למען הממלכתיות הישראלית שנמצאת על פי תהום. אנחנו נלחם כדי לשמור על ישראל דמוקרטית וחופשייה. אנחנו נלחם נגד השחיתות השלטונית שמאיימת להרעיל כל חלקה טובה פה."