דליה איציק הצטרפה לדירקטוריון בעלת השליטה באל על

חברת הכנסת והשרה לשעבר מונתה כדירקטורית בחברת כנפיים, הנמצאת בשליטת בני הזוג תמי מוזס בורוביץ' ודדי בורוביץ' • שוק ההון אינו זר לאיציק, המשמשת דירקטורית גם ברשת רמי לוי מאז 2013, בשכר המוערך ביותר מ-100 אלף שקל בשנה

דליה איציק  / צילום : רמי זרנגר
דליה איציק / צילום : רמי זרנגר

דליה איציק, לשעבר חברת כנסת ויו"ר הכנסת, הצטרפה לדירקטוריון חברת כנפיים  בשבועות האחרונים - כך עולה מעדכון שפרסמה באחרונה החברה, הנמצאת בשליטת בני הזוג תמי מוזס בורוביץ' ודדי בורוביץ', שבאמצעותה הם מחזיקים בחברת התעופה אל על .

איציק (69), שכיהנה בעבר גם כשרה, גם מילאה את תפקידו של נשיא המדינה בעבר למשך כמה חודשים בעקבות מצב של נבצרות זמנית שאליה נכנס הנשיא אז, משה קצב.

שוק ההון המקומי אינו זר לאיציק, המשמשת דירקטורית גם ברשת קמעונות המזון רמי לוי מאז אפריל 2013, בשכר המוערך ביותר מ-100 אלף שקל בשנה. כמו כן, היא משמשת דירקטורית בתאגיד המיחזור אל"ה.

כנפיים עלתה לכותרות מוקדם יותר השבוע, בעקבות שינוי בדבוקת השליטה בחברה, עם מימוש עיקר מניותיו של המיליארד היהודי פויו זבלדוביץ', שמכר נתח של כ-10% ממניות כנפיים מחוץ לבורסה תמורת כ-23 מיליון שקל, וחדל להיות בעל עניין בחברה, כשנותר עם החזקה של כ-3% מהמניות.

כנפיים, בעלת השליטה באל על, עוסקת בהחכרת מטוסים באמצעות החברה הבת גלובל כנפיים. על רקע החולשה בתוצאותיה הכספיות של אל על, מניית כנפיים נחלשה בכ-25% בשנה האחרונה - ומשקפת לחברה שווי של כ-230 מיליון שקל.