בדרך להשקה? מתכנת טוען שחשף ארבעה דגמי אייפד חדשים

המתכנת סטיבן טרוטון-סמית הבחין בקוד של עדכון מערכת ההפעלה הקרוב של אפל במספרי הדגמים • התגליות החדשות מצטרפות לשמועות שכבר הופצו לפיהן אפל מתכננת להשיק אייפוד טאץ' דור שביעי, אייפד מיני חדש ואייפד נוסף עם תצוגת 9.7 אינץ'

טים קוק / צילום: ג'ון גרס, רויטרס
טים קוק / צילום: ג'ון גרס, רויטרס

ארבעה דגמי אייפד חדשים ודגם אייפוד טאץ' דור שביעי אותרו בקוד של עדכון מערכת ההפעלה הקרוב של אפל, iOS 12.2. המתכנת סטיבן טרוטון-סמית הבחין במספרי הדגמים - מאייפד 11,1 עד אייפד 11,4 בקוד. לדבריו, שניים מהם מאפשרים חיבור ווי פיי בלבד, ושניים אחרים מאפשרים חיבור סלולרי. טרוטון סמית צייץ כי המכשירים עשויים להיות אייפד מיני ואייפד עם תצוגה של 9.7 אינץ', ושלא נראה שיאפשרו זיהוי פנים באמצעות Face ID. האייפוד טאץ' מוזכר כאייפוד 9,1, ולדברי טרוטון סמית, לא נראה שהוא מאפשר זיהוי באמצעות Face ID או Touch ID.

בנוסף, שבעה מספרים חדשים של דגמי אייפדים נמצאו רשומים במאגר המידע של הנציבות הכלכלית האירו-אסייתית, הזרוע הביצועית של האיחוד הכלכלי האירו-אסייתי. כפי שהבחינו באתר MacRumors. ייתכן שהם כוללים את הארבעה שהוזכרו בקוד. אפל נדרשת לרשום כל דגם חדש שלה במאגר.

התגליות החדשות מצטרפות לשמועות שכבר הופצו לפיהן אפל מתכננת להשיק אייפוד טאץ' דור שביעי, אייפד מיני חדש ואייפד נוסף עם תצוגת 9.7 אינץ'. לפי שמועות, אייפד מיני מהדור החמישי מתוכנן להשקה במהלך השנה הנוכחית.

 

בשנה שעברה, חברת הענק השיקה שני דגמי אייפד חדשים. בחודש אוקטובר הושק אייפד פרו חדש שמאפשר פתיחת נעילה באמצעות Face ID, וללא כפתור בית המיתולוגי של אפל, בדומה לאייפונים שהושקו בספטמבר ולאייפון X. אפל השיקה איתו גם עפרון אפל דור שני שנצמד אליו בצורה מגנטית ונטען באמצעותו, ומקלדת חכמה שנצמדת אליו גם היא בצורה מגנטית. מחירו בגודל 11 אינץ' מתחיל מ-800 דולר, ובגודל 12.9 אינץ' מתחיל ממחיר של אלף דולר.

בחודש מרץ אפל השיקה אייפד בגודל 9.7 אינץ' שמאפשר זיהוי באמצעות Touch ID במחיר 329 דולר, ומתוך ניסיון לפנות לשוק החינוך הציעה אותו עם הנחה של 30 דולר לתלמידים. אפל תפרסם הלילה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הפיסקלי הראשון של 2019.