מי ימלא את החלל בפיד? הרשת הישראלית נפרדת מחזן, ברקו ובוקר

לאור תוצאות הפריימריז המתעדכנות בליכוד, בפידים הישראליים בטוויטר ופייסבוק החלו להיפרד מחברי הכנסת של הליכוד שככל הנראה לא ישובצו ברשימה לכנסת ה-21 - ביניהם אורן חזן, ד"ר ענת ברקו ונאוה בוקר • מי ביכה את לכתם? מי שמח לאיד? הרשת הישראלית נפרדת מחברי הליכוד

אורן חזן / צילום: תמר מצפי
אורן חזן / צילום: תמר מצפי

לאחר שהבוקר (ד') פורסמו כבר התוצאות המשוערות של הפריימריז בליכוד והתגלה שככל הנראה הח"כים אורן חזן, נאוה בוקר וד"ר ענת ברקו לא נכנסו ל-40 המקומות הראשונים, בפיד הישראלי בטוויטר החלו להיפרד מהפרלמנטרים והצייצנים המצטיינים. הציוצים נעו בין דברי פרידה אמיתיים וכנים, התבדחויות על ה"מיטב" של חברי הכנסת בקדנציות שלהם ושמחה לאיד - מכל קצוות המפה הפוליטית.

אלירן גולדשטיין ביכה את לכתם של בוקר וחזן בטענה ש"אף אחד לא ימלא את החלל הריק" שישאירו אחריהם בפיד וגם ציין ש"העונה הבאה של הליכוד" לא תהיה שווה צפייה.

המשתמש הסאטירי הלוזר הזכיר את ההתבטאות הבעייתית של ד"ר ברקו בנוגע לקיומה של האות פ' בשפה הערבית.

יובל קרני מידיעות אחרונות תהה בדבר קיומה של קארמה בכנסת ישראל. אחרי הכל, חזן התגאה בהעפת חנין זועבי מהכנסת וכעת ניתן לומר שזועבי הוציאה אותו.

דביר וולק הגדיל לעשות וניסה כבר לחפש לחזן קריירה עתידית בסקר מיוחד ל-24 שעות, בעוד הקומיקאי דני קמושביץ הזכור לנו מהסרטונים של נתניהו ולפיד לבחירות כבר החליט שחבר הכנסת יצטרף ללהקת "שלווה".

כתב ישראל היום יהודה שלזינגר ציין שזהו יום חגו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שהתברג במקום גבוה ברשימת הליכוד וגם קיבל את מה שייחל לו - חזן בעשירייה הרביעית.

חברת הכנסת רחל עזריה ממפלגת כולנו שמחה מאוד על עזיבתו המשוערת של חזן מהכנסת הבאה מתוקף תפקידה כיו"ר ועדת האתיקה וכתבה כי "התוצאה הזאת היא תעודת כבוד לליכוד". 

העיתונאית לינוי בר גפן דווקא גינתה את השמחה לאיד בשמאל בטענה שח"כ חזן הוא "משקל נוצה" לעומת "כוכבים" אחרים בליכוד שנותרו במקומות ריאליים.

בפייסבוק, העמוד הסאטירי "פוליטיקאים בתור נבלים מקומיקס" הכריז על קאמבק לקראת הבחירות הקרובות ועל הדרך עקץ את חזן עם רפרנס לסרט ה"אוונג'רס" האחרון. גם עמוד כאן חינוכית לא נשאר חייב והעלה קליפ מתוך סדרת המומינים עם דמות דומה מאוד חזותית לחבר הכנסת.