אבי גבאי פרסם את רשימת העבודה לבחירות הקרובות

יותר מוקדם הציג לתקשורת את אלוף במיל׳ טל רוסו, והלילה נסגרו השריונים הנוספים עם ח"כ חיים ילין, איש יש עתיד עד לפני מספר ימים במקום ה-10 ועם ח"כ יעל כהן פארן, אשר היתה ברשימת המחנה הציוני מטעם התנועה בכנסת ה-20

אבי גבאי / קרדיט: מפלגת העבודה
אבי גבאי / קרדיט: מפלגת העבודה

לקראת הגשת רשימת העבודה לכנסת ה 21, הודיע הלילה (ד׳) יו"ר המפלגה אבי גבאי על 3 השריונים השמורים ליו"ר המפלגה. יותר מוקדם הציג לתקשורת את אלוף במיל׳ טל רוסו, והלילה נסגרו השריונים הנוספים עם ח"כ חיים ילין, איש יש עתיד עד לפני מספר ימים במקום ה-10 ועם ח"כ יעל כהן פארן, אשר היתה ברשימת המחנה הציוני מטעם התנועה בכנסת ה-20. כהן פארן תשובץ במקום ה-16 ברשימה.

ילין במקום 10, אמור לסייע למפלגת העבודה בקרב תושבי עוטף עזה. ביחד עם נציג הקיבוצים במקום 14, גברי ברגיל, למפלגת העבודה תהיה נציגות קיבוצים וחקלאים גדולה יותר מאשר בעבר.

ילין זעם על שיבוצו במקום 17 ברשימת יש עתיד, מיקום שעשוי היה להתדרדר עוד מטה במידה ושתי המפלגות יש עתיד וחוסן לישראל יתמזגו. בראיונות רדיו ביום ג׳ הוא אמר כי יעזוב את הפעילות במפלגה ואינו שייך אליהם יותר. ילין, לשעבר ראש המועצה האיזורית אשכול היה איש מפלגת העבודה במשך שנים ארוכות ואחרי מלחמת צוק איתן הצטרף ליש עתיד.

יו"ר העבודה, אבי גבאי, בירך הערב על כניסתם לרשימת העבודה לכנסת:

"כמי שראה מקרוב את פועלם של ח"כ ילין וח"כ פארן, אני גאה בהן ושמח על כך שהם מצטרפים לנבחרת הטובה ביותר בכנסת ובממשלה הבאה - הנבחרת של מפלגת העבודה. זאת נבחרת מנצחת. חיים, תושב עוטף עזה, ילחם יחד איתנו על החזרת השקט ליישובי הדרום. יעל, תוביל יחד עם נבחרת העבודה את המאבקים הסביבתיים למען איכות החיים של כולנו. שניהם חברי כנסת מנוסים שיובילו יחד איתנו את השינוי במדינה."