yes | בלעדי

רן גוראון ממשיך בארגון הפנימי בחברות בנות בבזק

גוראון, שמכהן כמנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי, מינה את דורון פלח, סמנכ"ל מערכות המידע של yes, לתפקיד סמנכ"ל מערכות המידע בפלאפון • נמרוד בן טוב יישאר כסמנכ"ל הנדסה ויקבל תחומי אחריות חדשים נוספים

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי / צילום: יונתן בלום
רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי / צילום: יונתן בלום

איוש התפקידים וגיבוש קבוצת החברות הבנות בבזק נמשך. אחרי שהשלים את בנייתה של ההנהלה החדשה המשותפת לפלאפון, בזק בינלאומי ו-yes, הודיע היום (ג') רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי, על מינויים נוספים בהנהלות החברות.

דורון פלח, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של yes מונה במקביל לתפקידו ב-yes לסמנכ"ל מערכות מידע בפלאפון, פלח ייכנס לתפקידו בתאריך בתחילת מאי. נמרוד בן-טוב, סמנכ"ל מערכות המידע וההנדסה של פלאפון, ימשיך לכהן כסמנכ"ל ההנדסה של פלאפון.

עופר ויסוקר, סמנכ"ל הייעוץ המשפטי של חברת yes, מונה לתפקיד סמנכ"ל יעוץ משפטי ורגולציה ויקבל לידיו גם את ניהול הרגולציה ב-yes החל מתחילת החודש הבא הוא יחליף את אסי קליין, סמנכ"לית הרגולציה של yes שביקשה לסיים את תפקידה. רונן הורביץ, סמנכ"ל הטכנולוגיות של בזק בינלאומי, מונה בנוסף על תפקידו לתפקיד ראש מנהלת מערכות הדור הבא בשלוש החברות. רונן יוביל את תהליכי איתור והקמת הדור הבא של מערכות ה- IT בחברות על מנת לסייע בתהליכי העבודה ולהביא לשיפור נוסף בתהליכי המכירה והשירות.

נזכיר שלאחרונה השלים גוראון את בניית ההנהלה החדשה המשותפת לשלוש החברות.