עו"ד פנינת ינאי מצטרפת כדירקטורית לחברת טכנולוגיית הקנאביס הרפואי Seedo

חברת Seedo, הנסחרת בארה"ב, פיתחה מערכת רובוטית לגידול קנאביס רפואי, הפועלת באופן אוטונומי ללא צורך במעורבות אדם או ידע בחקלאות

עו”ד פנינת ינאי / צילום: יונתן בלום
עו”ד פנינת ינאי / צילום: יונתן בלום

עו"ד פנינת ינאי מצטרפת כדירקטורית לחברת טכנולוגיית הקנאביס הרפואי הישראלית Seedo. חברת סידו, הנסחרת בארה"ב, פיתחה מערכת רובוטית לגידול קנאביס רפואי, הפועלת באופן אוטונומי ללא צורך במעורבות אדם או ידע בחקלאות. לחברה יש מערכת לשוק הביתי ולשוק הגידול המסחרי, ולאחרונה היא החלה לשווק את מוצריה בארה"ב, במדינות המתירות שימוש בקנאביס, וקליפורניה תחילה.

סידו נסחרת בבורסה שמעבר לדלפק בארה"ב לפי שווי של 32 מיליון דולר.

ינאי מסרה: "אני שמחה על הצטרפותי כחברת מועצת מנהלים בחברת סידו, חלוצה ומובילת דרך בתחומי האגרוטק השונים, לרבות בתחום הקנאביס הרפואי וגידולו בטכנולוגיה ייחודית ונקייה אשר תיטיב עם החולים לאין שיעור ותקדם ידע ומחקר בתחום התרופות הייעודיות.

"בד-בבד עם הטכנולוגיה הייחודית של תאי גידול עצמאיים הפועלים באמצעות אלגוריתם, מביאה סידו בשורה משמעותית וייחודית במגה-טרנד עולמי של feed the world, וזאת במסגרת חוות ההייטק שהיא מייצרת, המשתלבות ונותנות מענה אמיתי למאמצים ליצירת מקורות מזון ברי-קיימא. עם צוות טכנולוגי מוביל וניהול חזק, אין לי ספק כי חברת סידו תוביל מהלכים משמעותיים ותייצר בשורות חיוביות כבר בעתיד הקרוב". 

לדירקטוריון סידו הצטרפה לאחרונה גם ד"ר ג'ינדאיי פרייזר, ששימשה כסגנית ויועצת בכירה למזכירת המדינה לשעבר בבית הלבן, קונדוליסה רייס, שהייתה ממונה על יחסי אפריקה-ארה"ב במשרד מזכיר המדינה בממשל בוש. ד"ר פרייזר, שהייתה קודם לכן האישה הראשונה ששימשה כשגרירת ארה"ב בדרום אפריקה, היא אשת עסקים ומרצה למשפטים ובעלת קשרים ענפים וניסיון בינלאומי עשיר בארה"ב וביבשת אפריקה.