קשיים במו"מ עם עובדי yes; הוועד: ללא נהסס לשבות

אלי כהן, יו"ר ועד עובדי yes, החל במסע הסברה ושיגר מסר ברור להנהלה: כבר הוכחנו שאנחנו לא מהססים לשבות

אלי כהן, יו"ר ועד עובדי yes / צילום עצמי
אלי כהן, יו"ר ועד עובדי yes / צילום עצמי

אלי כהן, יו"ר ועד עובדי yes, הודיע הבוקר (ד') לעובדי החברה כי אם המשא-ומתן על התייעלות מרצון של עובדי החברה לא יתקדם לכיוון פתרון והסכמות המקובלות עליו, הוא יפתח בשביתות של הארגון כולו.

במהלך השבוע יצא ועד העובדים, יחד עם ההסתדרות הלאומית, במסע הסברה לעובדי yes בדבר המשא-ומתן המתנהל עם הנהלת החברה.

השבוע הפגינו עובדי פלאפון ובזק בינלאומי מול ביתו של יו"ר דירקטוריון בזק, שלמה רודב. העובדים משלושת החברות-בנות של בזק דורשים תשובות ברורות לאן וכיצד מתכוון הדירקטוריון להוביל את האיחוד התפעולי בין החברות. החשש של העובדים הוא שנקבעות עובדות בשטח, ובמקביל הם לא מקבלים תמונה מלאה על תוכניות ההנהלה.

כזכור, בחודש יולי האחרון החלו עובדי חברת yes בשביתה שהובילה להאצת המשא-ומתן בין העובדים להנהלת החברה. השבוע, באסיפות העובדים בכל אתרי החברה, הציג הוועד לעובדים את עיקרי הדברים אליהם הם שואפים בהסכם ואת ההסכמות שכבר הושגו.

יו"ר ועד העובדים, אלי כהן, אמר לעובדים בכל האסיפות כי אם לא יתקדמו בהסכמות עם הנהלת החברה, הם לא יהססו לפתוח שוב בשביתה: "עובדי yes כבר הוכיחו את כוחם ואת יכולתם להיאבק על זכויותיהם בשביתה אשר התקיימה בחודש יולי האחרון. ועד העובדים עומד על שיפור זכויות ושיפור תנאי ההסכם הקיבוצי ושמירה על ביטחונם התעסוקתי של כלל העובדים. ועד עובדי yes יחד עם ההסתדרות הלאומית ימשיכו להיאבק ללא לאות לשיפור תנאי העובדים".