מנכ"ל וורנר ברודרס חשוד שניסה לקדם שחקנית שעמה קיים יחסי מין

וורנר מדיה חוקרת את הטענות כי קווין צוג'יהארה פנה לבכירים אחרים בוורנר ברודרס כדי להשיג עבור השחקנית שרלוט קירק הזמנות למבחני במה לתפקידים שונים בסרטים ובסדרות טלוויזיה • צוג'יהארה וקירק מכחישים את החשדות

קווין צוג'יהארה, מנכ"ל וורנר ברודרס / צילום: Danny Moloshok, רויטרס
קווין צוג'יהארה, מנכ"ל וורנר ברודרס / צילום: Danny Moloshok, רויטרס

וורנר מדיה (WarnerMedia) חוקרת את מנכ"ל וורנר ברודרס, קווין צוג'יהארה, בשל טענות כי ניסה לקדם את הקריירה של שחקנית צעירה שעמה נהג לקיים יחסי מין.

במאמר שהתפרסם אתמול (ד') דיווח (The Hollywood Reporter" (THR" כי צוג'יהארה פנה לבכירים אחרים באולפן וורנר ברודרס כדי להשיג עבור השחקנית שרלוט קירק הזמנות למבחני במה לתפקידים שונים בסרטים ובסדרות טלוויזיה שהפיק האולפן. הודעות טקסט ששלחו צוג'יהארה וקירק זה לזה במשך 3 שנים, החל מ-2013, ושאותן פרסם "THR", מוכיחות לכאורה שהשניים נפגשו פעמים רבות וקיימו יחסי מין.

אם אכן מדובר בהודעות טקסט אותנטיות, קירק ביקשה באופן חוזר ונשנה מצוג'יהארה לערוך היכרות בינה לבין אנשים שעשויים לסייע לה להשיג עבודה כשחקנית. עם זאת, אין שום אינדיקציה לכך שצוג'יהארה אילץ מי מעובדי וורנר ברודרס ללהק את קירק לסרט כלשהו.

ב-2016 שיחקה קירק בסרט "המדריך לסינגלס", וב-2018 ב-"אושן 8" - שניהם בהפקת וורנר ברודרס.

שרלוט קירק / צילום:  Ivan Nikolov/WENN.com
 שרלוט קירק / צילום: Ivan Nikolov/WENN.com

סמכויותיו של צוג'יהארה, המכהן כמנכ"ל וורנר ברודרס, מ-2013, הורחבו השבוע במסגרת תוכנית הארגון מחדש שגיבשה AT&T עבור וורנר מדיה בעקבות פסיקת בית משפט לערעורים שהתיר ל-AT&T לקדם את רכישת וורנר מדיה. במסגרת תוכנית הארגון מחדש ינהל צוג'יהארה גם את Cartoon Network ו-Turner Classic Movies. אתמול (ד') ניצב צוג'יהארה על הבמה עם מנכ"ל וורנר מדיה, ג'ון סטנקי, וכפיפיו הישירים, בפגישה עם עובדי החברה לדיון במהלכים אלה.

אשתקד דיווח "THR" כי וורנר מדיה שכרה משרד עורכי דין כדי לחקור את תוכנו של מכתב אנונימי שנשלח לסטנקי, ושבו נטען כי בכיר בוורנר ברודרס הבטיח תפקידים דיבוריים לשחקנית. באותה העת אמרה וורנר מדיה כי החקירה לא העלתה שום ראיות להתנהגות בלתי הולמת, לדברי "THR".

"באמצעות הדוברת שלה הכחישה השחקנית בפומבי את קיומה של התנהלות בלתי הולמת כלשהי בליהוקה, והחקירה הקודמת שלנו לא העלתה ראיות שסותרות זאת", אמר אתמול דובר וורנר-מדיה ל-CNN Business (שכלולה גם היא בוורנר מדיה). "בכל פעם שאנחנו מקבלים טענות חדשות, המנהג הקבוע הוא לערוך חקירה הולמת, וזה מה שאנו נעשה גם במקרה הזה".

בהודעה שפרסם עו"ד ברט דייקסלר, המייצג את צוג'יהארה, נכתב: "למר צוג'יהארה לא היה שום מעורבות ישירה בשכירתה של שחקנית זו".

בהודעה שפרסמה הדוברת של קירק נכתב: "שרלוט קירק מכחישה בתוקף את קיומה של התנהגות בלתי הולמת כלשהי מצדו של... קווין צוג'יהארה, ואין לה שום טענות נגדו. מר צוג'יהארה מעולם לא הבטיח דבר לגברת קירק".