מחזיקי אג"ח אינטרנט זהב הצביעו בעד הסדר חוב ושומרים דלת פתוחה לקרן סרצ'לייט

מחזיקי סדרה ד' של אג"ח אינטרנט זהב דחו את הצעתה הנוכחית של הקרן הזרה, אך מוכנים לדון עמה על שיפור התנאים • במקביל תמכו מחזיקי האג"ח באסיפתם גם בהצעה להתחיל רשמית בהסדר החוב • עם זאת, סרצ'לייט הודיעה לפני כמה ימים שלא תדון בהצעתה וכי מדובר בהצעה סופית

מחזיקי איגרות החוב (סדרה ד') של אינטרנט זהב  דוחים את הצעתה הנוכחית של הקרן הזרה סרצ'לייט, אך מוכנים לדון עמה על שיפור התנאים - וממתינים להחלטתה; במקביל תמכו מחזיקי האג"ח באסיפתם גם בהצעה להתחיל רשמית בהסדר החוב.

המשמעות היא שכעת יחלו דיונים בנושא הסדר החוב, כאשר מחזיקי האג"ח מותירים לעצמם את האפשרות הנוספת להמשיך במגעים עם סרצ'לייט לשיפור הצעתה. נזכיר עם זאת, שסרצ'לייט הודיעה לפני כמה ימים שלא תדון בהצעתה וכי מדובר בהצעה סופית.

קרן סרצ'לייט הציעה לרכוש את מניות ביקום  - החברה השולטת בקבוצת התקשורת בזק - שבידי אינטרנט זהב (52%) תמורת 387 מיליון שקל, הצעה המשקפת תספורת של 27% על החוב של אינטרנט זהב (שעומד על 722 מיליון שקל).

בפני מחזיקי האג"ח עמדו שלוש אפשרויות: לקבל את הצעת סרצ'לייט, לנהל עם הקרן מו"מ בלעדי למשך 10 ימים בניסיון לשפר את ההצעה, או לפנות לבית המשפט לצורך גיבוש הסדר חוב עם החברה. סרצ'לייט מצידה מיהרה לציין שמבחינתה ההצעה השנייה אינה רלוונטית, אך מחזיקי איגרות החוב מסדרה ד' הצביעו בעדה בכל מקרה ברוב של 95.6% לעומת 4.4% מתנגדים, לצד תמיכה בפנייה להסדר חוב - ברוב של 96.4% לעומת 3.6% מתנגדים. בהצעה הנוכחית של סרצ'לייט תמכו 31.6% בלבד לעומת 68.4% מתנגדים, בעוד שההצעה דרשה רוב של 75%. מחזיקי האג"ח מסדרה ג' יצביעו על נושאים אלה עוד היום וההערכות הן שהתוצאות יהיו דומות.

כעת נותר לחכות להצבעת להצבעת מחזיקי אג"ח ג', וכן לתגובת סרצ'לייט ולתגובת הבנקים נושי יורוקום - להם הציבו מחזיקי האג"ח אולטימטום להזרמת 75 מיליון שקל, ולא, יפנו לבית המשפט להסדר חוב.