עידן עופר ואודי אנג'ל רכשו את מניות רשת 13 בטרמינל איקס

חברת אקס.טי, בבעלות משותפת של עופר ואנג'ל, רכשה את מניות סמייל רשתות באתר המסחר המקוון • עם העברת המניות, פוקס מחזיקה בכ-56.25% ממניות טרמינל, אקס.טי מחזיקה ב-25%, והורוביץ יאנג החזקות מחזיקה בכ-18.75%

אודי אנג'ל / צילום: איל יצהר
אודי אנג'ל / צילום: איל יצהר

קבוצת פוקס  דיווחה הבוקר (ג') כי מניותיה של סמייל רשתות, שבבעלות רשת 13, שותפתה באתר המסחר המקוון טרמינל איקס, נרכשו על-ידי חברה פרטית בבעלות משותפת של עידן עופר ואודי אנג'ל תחת השם אקס.טי. להערכת פוקס, בעקבות השינוי צפויה החברה לרשום בדוחותיה הכספיים ברבעון השני הפסד בסכום שאינו מהותי לחברה.

נכון למועד זה, עם העברת המניות, מחזיקה פוקס בכ-56.25%, אקס.טי מחזיקה ב-25%, והורוביץ יאנג החזקות מחזיקה בכ-18.75% מהון מניותיה של טרמינל.

טרמינל היא הבעלים של אתר הסחר המקוון טרמינל איקס (TERMINAL X), אתר רב-מותגי בתחום האופנה והלייף סטייל, במסגרתו נמכרים מותגים הנמנים עם מותגי החברה, מותגים בינלאומיים ומקומיים של חברות חיצוניות ומותג פרטי.

בהתאם לתיקון להסכמים בין הצדדים, אקס.טי תיכנס בנעליה של רשת 13, שהחזיקה בחברה באמצעות סמייל רשתות בהסכם בעלי המניות, למעט לעניין התחייבותה של רשת להעמיד זמן פרסום לטרמינל, אשר תיוותר התחייבות ישירה ובלתי מותנית של סמייל כלפי טרמינל. יתרת הזכאות לזמן פרסום, שהיא נכון למועד זה כ-45.6 מיליון שקל, תועמד על שווי כולל של 42 מיליון שקל ותהיה ניתנת למימוש על-ידי טרמינל בעצמה או באמצעות קבוצת פוקס, וזאת למשך תקופה של בין 7-10 שנים. לצד התחייבותה של רשת 13 בקשר עם הזכאות לפרסום, התחייבה אקס.טי לתשלום סך של 2 מיליון שקל לטרמינל או העמדת זכאות לפרסום בדיגיטל בשווי של 4 מיליון שקל.

במסגרת התיקון להסכמים בעקבות הרכישה, נקבע כי כל עוד עומדת לטרמינל יתרת זכאות לפרסום הניתנת למימוש החברה, תעמיד לטרמינל בכל שנה הלוואה בסך של כ-1.2 מיליון שקל, נושאת ריבית שוק ובתוספת מע"מ על הריבית, כאשר טרמינל תהיה רשאית (בהחלטה של אקס.טי והורוביץ בלבד) עד לתום אותה שנה קלנדרית לפרוע את ההלוואה או להמירה בזכאות לפרסום בשווי של כ-1.7 מיליון שקל שתועמד לקבוצת פוקס ותמומש על-ידה למשך תקופה של שנה.