אפריקה ישראל רוכשת את מלון אינדיגו בר"ג ב-115 מיליון שקל

מלון הבוטיק אינדיגו, שמשרת בעיקר אנשי עסקים המבקרים באזורי המשרדים של רמת-גן, בני-ברק ותל-אביב, הוא חלק מרשת המלונות הבינלאומית IHG • הוא נרכש מידי דוד ורז פישמן וינוהל כמותג בוטיק נפרד תחת רשת מלונות קראון פלאזה

חברת מלונות אפריקה ישראל בבעלות משפחת דיין רכשה את מלון הבוטיק אינדיגו ברמת-גן. היקף העסקה: 115 מיליון שקל. 

המלון, שמשרת בעיקר אנשי עסקים המבקרים באזורי המשרדים של רמת-גן, בני-ברק ותל-אביב, הוא חלק מרשת המלונות הבינלאומית IHG. הוא נרכש מידי דוד ורז פישמן וינוהל כמותג בוטיק נפרד תחת רשת מלונות קראון פלאזה, המנוהלת על-ידי שרון אלון. 

מלון הבוטיק אינדיגו נפתח לפני כ-4 שנים במתחם הבורסה ברמת-גן. המלון, שהוא מלון הבוטיק הראשון בישראל של רשת המלונות הבינלאומית IHG, כולל 92 חדרים, ספא וכן בריכה ובר על גג המלון. אינדיגו צפוי להצטרף כמותג נפרד לחברת מלונות אפריקה ישראל. 

חברת מלונות אפריקה ישראל בע"מ נמצאת בבעלות משפחת דיין. החברה נוסדה בשנת 1992 ומתמחה בתפעול וניהול בתי מלון ואתרים תיירותיים בארץ ובעולם. חברת מלונות אפריקה ישראל מנהלת את מלונות קראון פלאזה כזכיינית של רשת IHG המונה יותר מ-5,000 מלונות ברחבי העולם בישראל. מלונות קראון פלאזה ממוקמים בחיפה, שני בתי מלון בתל-אביב וכן מלונות נוספים בירושלים, בים המלח ובאילת, לצד מלון Bayview בחיפה.

את חברת מלונות אפריקה ישראל ייצגו בעסקה עו"ד טל בננסון ועו"ד יובל טילינגר.

איציק דיין, מבעלי חברת מלונות אפריקה ישראל, מסר כי "רכישת מלון הבוטיק אינדיגו מהווה המשך לאסטרטגיה של חברת מלונות אפריקה ישראל להמשיך להתרחב בתחום המלונאות בישראל, עם דגש על אזור תל-אביב, ולהרחיב את ההשקעות בתחום גם למלונות בוטיק שיעניקו חוויית שירות מיוחד".