yes | בלעדי

ההחלטה נפלה: yes תוביל את הטריפל החדש בקבוצת בזק

המותג yes נבחר להיות המותג שיוביל את הטריפל החדש של החברות-הבנות בבזק • הציפייה היא שהטריפל החדש יעצור את הנטישה ב-yes בעקבות התחרות בשוק הטלוויזיה

רן גוראון / צילום: שלומי יוסף
רן גוראון / צילום: שלומי יוסף

ההחלטה נפלה: המותג yes יהיה המותג שיוביל את חבילות הטריפל החדשות בקבוצת החברות-הבנות של בזק (בזק בינלאומי, פלאפון ו-yes).

לאחר עבודה מקיפה שנערכה בנושא, הוחלט בהנהלה החדשה תחת רן גוראון כי מבחינה צרכנית הדבר הנכון הוא שהמותג yes יהיה המותג שיתחרה מול מותגי הטריפל המתחרים בשוק של הוט, סלקום ופרטנר. מכך משתמע שהמותג yes הוא המותג שיוביל את המהלכים הצרכניים והשיווקיים בתחום הטלוויזיה והאינטרנט בעתיד, והוא המותג המועדף על פני המותגים בזק בינלאומי ושל פלאפון.

הנהלת החברות הבהירה כי היא מתכננת קו שיווקי חדש שבמסגרתו יושקו תוכניות חדשות. לא ברור מתי זה יקרה, אך נראה כי הדברים קורים במקביל לתוכנית של החברה להשיק את שירותי yes דרך הסטרימר של אפל TV. ככל הנראה המותג סטינג, שהוא המותג האינטרנטי והצעיר של yes, יהיה חלק מהזהות של yes ולא יהיה עצמאי יותר.

אחת הבעיות שבפניהם יעמוד הטריפל החדש קשור לכך שהוא ככל הנראה הולך להיות פריק. כלומר, כל מרכיב בחבילה יוכל להימכר באותו מחיר, ולא ניתן יהיה להעניק הנחה כוללת ללקוח במקרה שהוא לוקח את הטריפל בכללותו. זה אומר שקרוב לוודאי שהמחיר של הטריפל החדש של yes לא יהיה ברמות המחיר של הטריפל של סלקום או פרטנר, שעומד על 149 שקל ו-139 שקל בהתאמה. נזכיר כי המחיר של הטריפל של סטינג שאותו שיווקה בזק בינלאומי עמד על 199 שקל בחודש.

על כל פנים, זו תהיה הפעם הראשונה ש-yes תמכור טריפל, ובקבוצה מקווים שהוא יעצור את הנטישה של הלקוחות שעוברים לחבילות טריפל אצל המתחרים משום ש-yes לא סיפקה להם טריפל.

כפי שנחשף ב"גלובס", הנהלת הקבוצה הודיעה השבוע על עזיבות של מספר מנהלים, וביניהם עוזב גם מנהל הפעילות של סטינג. דרור בהט, כיום מנהל אגף בפלאפון, שהיה בעברו סמנכ"ל השיווק של yes, יקבל לאחריותו את המותג סטינג.