רשות ני"ע חוקרת חשד לעבירות שימוש במידע פנים בחברת האחים נאוי

חברת האחים נאוי דיווחה לבורסה כי שלשום בשעות הבוקר חוקרים של רשות ניירות ערך ביצעו חיפוש במשרדי החברה וחקרו נושאי משרה, וזאת במסגרת חקירה בחשד לעבירות שימוש במידע פנים • מחברת האשראי החוץ בנקאי נמסר: "אתמול ביצעו חוקרים של רשות ני"ע חיפוש במשרדי החברה, כן נחקרו בנדון נושאי משרה בחברה"

האחים נאוי / צילום: יונתן בלום
האחים נאוי / צילום: יונתן בלום

פרסום חשדות לשימוש במידע פנים בחברת האשראי החוץ בנקאי אחים נאוי גרר היום ירידות חדות במניית החברה, שהגיעו בשיאן לכ-8% ועמדו בשעות הצהריים על כ-5%-6%. אחים נאוי עדכנה כי אתמול (ד') "ביצעו חוקרים של רשות ני"ע חיפוש במשרדי החברה, במסגרת חקירה של הרשות בנוגע לעבירות שימוש במידע פנים, וכן נחקרו בנדון נושאי משרה בחברה".

אחים נאוי היא חברת ניכיון הצ'קים והאשראי החוץ בנקאי הבולטת בבורסה מבין כ-10 שחקניות בתחום, עם שווי נוכחי של כ-650 מיליון שקל, ונחשבת לפורצת דרך בבורסה בפעילותה. במהלך חודש מארס נחשף ב"גלובס" כי החברה התעניינה ברכישת השליטה בחברת האשראי ישראכרט, לקראת הנפקתה.

בעלי השליטה בחברה הנחקרת הם האחים דורי ושאול נאוי, המכהנים כמנכ"ל וכיו"ר בהתאמה. חקירתה של אחים נאוי מגיעה לאחר שלפני כחודשיים נחשף גל חקירות של רשות ני"ע במספר חברות ציבוריות, עיקרן בנוגע לחשדות של מסחר על בסיס מידע פנים.