בשירות הוד מלכותה: מלכת אנגליה מחפשת מנהל סושיאל מדיה

בעלי תואר ראשון וניסיון בניהול תוכן דיגיטלי? מלכת אנגליה עלולה להתעניין בכם: בית המלוכה הבריטי הודיע ביום חמישי האחרון כי הוא מחפש מנהל מדיה חברתית חדש • מנהל הסושיאל החדש יעבוד 37.5 שעות שבועיות עבור עד 2,500 ליש"ט בחודש

הנסיך הארי, מייגן מרקל, הנסיך ויליאם וקייט מידלטון / צילום: REUTERS, Hannah McKay
הנסיך הארי, מייגן מרקל, הנסיך ויליאם וקייט מידלטון / צילום: REUTERS, Hannah McKay

ימי הכרוז בכניסה לארמון באקינגהאם בלונדון ככל הנראה ספורים, משפחת המלוכה הבריטית הודיעה ביום חמישי האחרון כי היא מחפשת מפעיל חדש עבור התקשורת הדיגיטלית של המשפחה.

במודעה נכתב כי המשפחה "מחפשת דרכים חדשות להחזיק את התדמית ואת הנוכחות הציבורית של המלכה בזירה העולמית", ובהמשך נוסף המשפט המפתה: "זה מה שהופך את העבודה עבור בית המלוכה מדהימה".

דרישות התפקיד הן לתקשר את הופעותיה הציבוריות של המלכה לכל קבוצות החברה המגוונות בבריטניה בצורה הכי עכשווית ותוססת, בין אם מדובר בביקור מחוץ לממלכה או בנאום לאומה.

מעוניינים לעזור לצוות המדיה והתקשורת של המלכה? כדי להגיש מועמדות למשרה יש להיות בוגרי תואר אקדמי עם ניסיון קודם בניהול אתרים או פרויקטים דיגיטליים אחרים. "עבדתם בפרופיל גבוה מאוד? אתם המומחים שלהם אנו זקוקים", כך על-פי דרישות התפקיד במודעה.

המודעה באתר משפחת המלוכה / מתוך האתר הרשמי
 המודעה באתר משפחת המלוכה / מתוך האתר הרשמי

המלכה ככל הנראה פוזלת לכיוון הסטוריז בפלטפורמות השונות, מפני שמנהלי המדיה החברתית של משפחת המלוכה יידרשו גם להפיק תכנים בשידור חי ומתבקשים להיות בעלי "כישורי צילום טובים".

המועמד שיזכה בתפקיד הנכסף ישתכר עד 2,500 ליש"ט בחודש (כ-30 אלף ליש"ט בשנה) - בימים שני עד שישי. הדד-ליין להגשת המועמדות לתפקיד הוא יום שבת הקרוב, 26 במאי.

משפחת המלוכה נוהגת להקדיש תשומת-לב רבה לחשבונות המדיה החברתית שלה בשנים האחרונות בהן הוקמו עמודים נוספים לבית המלוכה מסאסקס. המלכה עצמה אינה זרה לשימוש ברשתות וצילמה את הלייב הראשון של לפייסבוק בשנת 2017. במרץ השנה היא העלתה בעצמה תמונה לחשבון האינסטגרם של המשפחה.

בחודש הקודם הדוכס והדוכסית מסאסקס, הנסיך הארי ומייגן מרקל, שברו שיא גינס עבור הזמן הקצר ביותר בו חשבון אינסטגרם צבר מיליון עוקבים - בסך-הכול 5 שעות ו-45 דקות. הזוג הודיע על לידת בנם הבכור, ארצ'י האריסון מאונטבאטן-וינדזור, באותו החשבון לפני כשבועיים.

ההודעה על הולדת בנם של הארי ומייגן / צילום מתוך האינסטגרם הרשמי
 ההודעה על הולדת בנם של הארי ומייגן / צילום מתוך האינסטגרם הרשמי