מהאירוויזיון לרשת: זיוית דוידוביץ' תיכנס ביוני לתפקיד סמנכ"לית התוכניות

דוידוביץ': "אני מעריכה את ההחלטה האמיצה של חברי מועצת התאגיד בראשות גיל עומר להפיק את האירוויזיון למרות הנטל התקציבי; אני נרגשת לחזור לכיסא סמנכ"לית התוכניות ויודעת שמיזוג החברות עדיין לא הושלם, ומחכה לי אתגר גדול ארוך ולא פשוט"

זיוית דוידוביץ' / צילום: אוריה תדמור
זיוית דוידוביץ' / צילום: אוריה תדמור

עכשיו זה רשמי: זיוית דוידוביץ' תיכנס לתפקיד סמנכ"לית התוכניות של רשת 13 בתחילת חודש יוני. דוידוביץ' תהיה אחראית עם כניסתה לתפקיד על התוכן של רשת 13 תוך התמקדות בשילוב ה-DNA של ערוץ עשר ורשת לערוץ הממוזג רשת 13.

דוידוביץ', אשת טלוויזיה ותיקה, מביאה עימה ניסיון טלוויזיוני עשיר, אחרי שמילאה שורה של תפקידים ניהוליים בערוץ עשר, כשבשלב הראשון כיהנה כמפיקה ראשית ובהמשך כסמנכ"לית ההפקה והתוכן של הערוץ. בערוץ עשר דוידוביץ' הייתה אחראית על הפקת שידורים חיים ואירועי ענק וכן על תוכניות ריאליטי של הערוץ, בהן בין היתר "הישרדות", "היפה והחנון", "הרווק", "זוג מנצח VIP" ועוד. כמו כן הייתה אחראית על תוכניות משמעותיות ובהן "מעושרות", "גיבורים", "אהרוני וגידי", "בייבי בום" ו"פנים אמיתיות" וסיטקומים כמו "חברות", "לה פמיליה" "כאן גרים בכיף" ועוד, וגם על השעשועון הישראלי המצליח ביותר בעולם "לעוף על המיליון" ועל רצועות שידור של תוכניות הפרה-פריים.

באוגוסט 2018, כשערוץ עשר הודיע על סגירה, עזבה דוידוביץ' לטובת הפקת האירוויזיון ומונתה למפיקה הראשית של אירוויזיון 2019 בתל-אביב, שזכה כזכור לביקורות נלהבות.

זיוית דוידוביץ' מסרה היום (א') בתגובה על המינוי: "הפקת האירוויזיון הייתה עבורי חוויה בלתי נשכחת. הצלחת הפקת האירוויזיון חצתה את גבולות הארץ, וכישראלית הגאווה בשיאה. אני מעריכה את ההחלטה האמיצה של חברי מועצת התאגיד בראשות גיל עומר להפיק את האירוויזיון בישראל למרות הנטל התקציבי, ומודה להם ולהנהלת 'כאן' על האמון והתמיכה. אני נרגשת לחזור לכיסא סמנכ"לית התוכניות ויודעת שמיזוג החברות עדיין לא הושלם, ומחכה לי אתגר גדול ארוך ולא פשוט. אני רוצה להודות ליוסי ורשבסקי, מנכ"ל רשת 13, ולחברי הדירקטוריון על האמון המחודש בי".