כובתה השריפה בקניון איילון; אדם סירב להתפנות ותקף שוטר

(עדכון) - מקניון עזריאלי איילון נמסר: "צוות התפעול של הקניון, יחד עם כוחות הביטחון ומכבי האש, השתלטו במהרה וביעילות על שריפה מקומית שפרצה במטבח 'שיפודי התקווה' במתחם ההסעדה; לאחר דיון עם הרשויות הרלוונטיות הוחלט לסגור את הקניון למבקרים במהלך הערב, והקניון ישוב לפעילות סדירה מחר בבוקר"

קניון איילון עולה באש / צילום: פרטי
קניון איילון עולה באש / צילום: פרטי

שריפה פרצה היום (ג') אחר-הצהריים בקניון איילון ברמת גן. לפי התמונות ששוגרו מהשטח, ענן עשן גדול היתמר מהקומה העליונה של הקניון באזור שבו ממוקמים בתי הקולנוע של יס פלאנט. כוחות כיבוי הוזעקו למקום.

בשלב זה לא ידוע על נפגעים או על היקף הנזק. קניון איילון, שנפתח ב-1985, משתייך לקבוצת עזריאלי

מדוברות המשטרה (מרחב דן) נמסר: "לפני זמן קצר התקבל דיווח על שריפה שפרצה בחנות בקניון איילון ברמת גן. כוחות משטרה והצלה במקום והאזור שעולה באש מפונה ממבקרים. בשלב זה לא ידוע על נפגעים. אנו קוראים לציבור שלא להתקרב לאזור, שכן ריבוי אזרחים וסקרנים מקשה על פעילות הכוחות במקום". 

בשעה 18:15 עדכנה המשטרה כי "כוחות משטרה והצלה כיבו את האש שעלתה מחנות בקניון. מיד עם תחילת האירוע פונו המבקרים מהשטח הסמוך לחנות מטעמי שמירת ביטחונם בשל עשן רב. במהלך הפינוי אדם סירב להתפנות ותקף שוטר, שפונה לבית החולים במצב קל (על-פי גורמי הרפואה) לצורך קבלת טיפול רפואי. החשוד בשנות ה-40 נעצר. בשלב זה, הכניסה לאזור הסמוך למסעדות סגור לכניסה עד שכלל הכוחות הפועלים יסיימו את משימתם בבטחה". 

מקניון עזריאלי איילון נמסר: "צוות התפעול של קניון עזריאלי איילון, יחד עם כוחות הביטחון ומכבי האש, השתלטו במהרה וביעילות על שריפה מקומית אשר פרצה במטבח 'שיפודי התקווה' במתחם ההסעדה בקניון. הקניון כעת חזר לשגרה וממשיך להיות בטוח למבקרים ולעובדים. הגורם לשריפה ייבדק לעומק על-ידי הנהלת הקניון אל מול הרשויות וכל הגורמים המוסמכים על-מנת להסיק את המסקנות לגבי אופן הטיפול למניעת הישנות מקרים כאלה בעתיד".

בהמשך נמסר מהקניון: "מבדיקה ראשונית עולה כי מערכות כיבוי האש בקניון פעלו כשורה. עם זאת, לאחר דיון עם הרשויות הרלוונטיות, הוחלט לסגור את הקניון למבקרים במהלך הערב, על-מנת לבצע אתחול הדרגתי של המערכות. הקניון ישוב לפעילות סדירה מחר בבוקר".