בשביל הנפש: ידידי המרכז הרפואי שיבא תרמו 5 מיליון שקל

וגם: חגיגה בנמל - אורנה הוזמן-בכור מודה ללקוחות הפרימיום ולמנכ"ל

בשביל הנפש: ידידי המרכז הרפואי שיבא תרמו 5 מיליון שקל 

ערב הגאלה השנתי של ידידי שיבא נערך אמש (א'), והפעם עמדה במרכזו בריאות הנפש, וגיוס תרומות להקמת מחלקת אשפוז ייעודית לילדים עם הפרעות נפש קשות. את פני האורחות והאורחים באירוע קיבלו ורד גרינבוים, מנכ"לית אגודת ידידי המרכז הרפואי; פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז; ורו"ח יורם טיץ, מנכ"ל EY ישראל ויו"ר אגודת הידידים הנכנס, שהגיע עם רעייתו אסנת. 

פרופ' דורון גוטהלף, מנהל המערך הפסיכיאטרי של הילדים, אמר במהלך הערב כי הוא "רוצה לטפל בילדים שאף אחד לא רוצה לטפל בהם". עוד נמסר, כי העלות הכוללת של בניית המחלקה עומדת על כ-14 מיליון שקל, ובמהלך הערב עצמו גויסו כ-5 מיליון שקל. התורמים שילמו עבור השתתפותם באירוע, ועבור השולחנות, כאשר השולחן היקר ביותר באירוע עלה כ-400 אלף שקל.  

עוד במהלך הערב צוינה תרומת הנצחה אותה העניקה ד"ר יעל אלמוג-זכאי, יו"רית ומייסדת קפיטליזם קשוב ומבעלי השליטה בבנק איגוד. תרומה זו תוקדש לשדרוג המרכז לבריאות הנפש שייקרא על שם דרורה ופנחס זכאי ז״ל. תרומה נוספת היא זו של אנשי העסקים ירון וגילה שמיע, שתוקדש לטובת בינוי מחלקת הילדים.

במגיעים ובתורמים: חן ליכטנשטיין, מנכ"ל חברת אדמה; ענבל קרייס, סגנית מנהל מפעל חלל של התעשייה האווירית; שלומית ושמואל דונרשטיין, בעלי רב-בריח; יהושוע וגליה מאור, לשעבר מנכ"לית בנק לאומי; לילך אשר טופילסקי, מנכ"לית בנק דיסקונט; אירית איזקסון, יו"רית הבנק הבינלאומי; סמדר ברבר צדיק מנכ"לית הבנק הבינלאומי; אילנה ויאיר המבורגר, יו"ר קבוצת הראל; רותי ולוני הרציקוביץ'; שירה וישי דוידי, בעל השליטה בקרן פימי; איל וולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס; ועוד רבים אחרים. 

אסנת טיץ, פרופ' יצחק קרייס, ורד גרינבוים, יורם טיץ וענבל קרייס / צילום: רפי דלויה
 אסנת טיץ, פרופ' יצחק קרייס, ורד גרינבוים, יורם טיץ וענבל קרייס / צילום: רפי דלויה

חגיגה בנמל: אורנה הוזמן-בכור מודה ללקוחות הפרימיום ולמנכ"ל

מבחר לקוחות הפרימיום של נמל אשדוד, כלומר, יבואנים ויצואנים מחברות בעלות נפחי פעילות גבוהים בנמל, הוזמנו ביום חמישי לחגוג יחד באירוע הוקרה שנערך לכבודם דווקא בזאפה הרצליה, שם הם נהנו מהופעה של שירי מימון ורותם אבוהב.

אורנה הוזמן-בכור, יו"רית הנמל, קיבלה את פני המוזמנים והודתה להם על האמון. עוד במסגרת האירוע, ציינה הוזמן-בכור את צפי ההשקעות העתידיות בנמל ואף הודתה למנכ"ל היוצא, יצחק בלומנטל, שפורש בתום חמש שנים וחצי, זאת, למרות המחלוקות שנתגלעו בין השניים במהלך כהונתו ועמדו ברקע לפרישתו. היא ניצלה את הבמה על מנת להזכיר כי הנמל מחפש מנכ"ל חדש. "חשוב לנו לאתר מישהו שמגיע מהתחום העסקי, שחווה תחרות על בשרו, וידע להצעיד את הנמל קדימה עם פתיחת התחרות", היא אמרה.

במוזמנים לאירוע היו: ד"ר יורם זבה, נשיא לשכת הספנות; הח"כ והשר לשעבר, אופיר פינס פז; דוד קסטל, נשיא לשכת המסחר בחיפה; גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים; ואחרים. 

דוד קסטל, אורנה הוזמן־בכור ויורם זבה / צלם: פבל טולצ'ינסקי
 דוד קסטל, אורנה הוזמן־בכור ויורם זבה / צלם: פבל טולצ'ינסקי