השתתפות עובדי כלי תקשורת בכנס העיתונות הבינלאומי תוכר כזמן עבודה בשכר

כלי תקשורת מרכזיים, ביניהם אתר וואלה, ערוץ i24news ו"גלובס", יכירו בהשתתפות עובדיהם בכנס העיתונות הבינלאומי כזמן עבודה בשכר • הכנס, שנערך בשיתוף עם מועדון העיתונאים בירושלים ועם ביה"ס לתקשורת של המרכז הבינתחומי, יתקיים ב-10-11 ביוני

עיתונים / צילום: shutterstock
עיתונים / צילום: shutterstock

כלי תקשורת מרכזיים, ביניהם אתר וואלה, ערוץ i24news ו"גלובס", יכירו בהשתתפות עובדיהם בכנס העיתונות הבינלאומי כזמן עבודה בשכר.

בהסכמים הקיבוציים שארגון העיתונאים חתם ב"וואלה", בערוץ i24news וב"גלובס" מעוגנים סעיפים שבהם מתחייבות ההנהלות לאפשר לעובדים להשתתף בהשתלמויות של ארגון העיתונאים ולהחשיב את זה כזמן עבודה בשכר.

בעקבות פניית ארגון העיתונאים, הנהלות כלי תקשורת אלה הודיעו כי עובדים שישתתפו בכנס העיתונות הבינלאומי שארגון העיתונאים מקיים - ההשתתפות תוכר להם כשעות עבודה לכל דבר.

ארגון העיתונאים פנה גם להנהלות של כלי תקשורת נוספים שעובדיהם מאוגדים במסגרת הארגון, כדי להחיל סידור דומה באופן נקודתי בנוגע לכנס, וקיבל תשובות חיוביות.

הכנס, שנערך בשיתוף עם מועדון העיתונאים בירושלים ועם בית הספר לתקשורת של המרכז הבינתחומי, יתקיים ב-10-11 ביוני במרכז הבינתחומי בהרצליה ובמשכנות שאננים בירושלים.

מארגון העיתונאים נמסר: "אנחנו רואים בהשתלמויות מקצועיות - שהכנס הבינלאומי הוא גולת הכותרת שלהן - כלי מרכזי לקידום מעמד העיתונאי, ואנחנו שמחים שאנחנו מצליחים לקדם את הנושא יד ביד יחד עם ההנהלות בענף".