אלון גל | בלעדי

חוזרת בה: רשת לא תפיק תוכנית כלכלית יומית עם אלון גל

נראה כי גל והצוות של רשת לא הצליחו "לפצח" פורמט שמקובל על כולם, ולכן הוחלט בינתיים לוותר • עדיין לא ברור אם הרעיון לתוכנית עם גל נגנז סופית או רק הכוונה לעלות עם תוכנית יומית

אלון גל / צילום: תמר מצפי
אלון גל / צילום: תמר מצפי

רשת חוזרת בה מהכוונה להעלות רצועה יומית עם המאמן העסקי אלון גל: ל"גלובס" נודע כי הפיתוח של התוכנית, שאמורה הייתה להיות תוכנית כלכלית יומית, הופסק. נראה כי גל והצוות של רשת לא הצליחו "לפצח" פורמט שמקובל על כולם, ולכן הוחלט בינתיים לוותר. עדיין לא ברור אם הרעיון לתוכנית עם גל נגנז סופית או רק הכוונה לעלות עם תוכנית יומית.

לאלון גל ולרשת יש היסטוריה משותפת שהולכת הרבה שנים אחורה. גל הוביל את התוכנית "משפחה חורגת" ששודרה ברשת במשך 6 עונות עד 2012 ובהצלחה רבה. במסגרת התוכנית עזר גל למשפחות שהתקשו לנהל את החיים הכלכליים שלהם, לשנות את דרכם ולאמץ דפוסי התנהלות חדשים.

גל, שהוא גם מוזיקאי, הגיש במשך מספר שנים תוכנית עם הזמרת מרגלית צנעני בערוץ 24. מאז 2010 הוא מייעץ בתוכנית שבועית ברדיו 103FM.

אלון גל אישר את הידיעה ומסר: "עבדנו, אבל זה לא יצא לפועל. לא פיצחנו עד הסוף מה אנחנו רוצים. עבדנו הרבה על פיצוח, אבל לא הגיע למה שכולם רוצים".

מרשת נמסר בתגובה: "מעולם לא דיווחנו על עלייתה של התוכני . רשת 13 לא מתייחסת לתוכניות בפיתוח".