הזמינו המבורגר טבעוני, קיבלו בשר - ולא הבחינו בהבדל

אחד מסניפי ברגר קינג באזור ברוקלין פרסם כי הוא מוכר "אימפוסיבל וופר", תחליף הבשר הפופולרי, בשירות משלוחים - כשבעצם הקציצות שנשלחו ללקוחות היו מבשר בקר רגיל לחלוטין

"אימפוסיבל בורגר" / צילום: Sophie Carson / Milwaukee Journal Sentinel
"אימפוסיבל בורגר" / צילום: Sophie Carson / Milwaukee Journal Sentinel

אחד מסניפי רשת ברגר קינג באזור ברוקלין פרסם כי הוא מוכר "אימפוסיבל וופר", גרסה טבעונית לקציצת הוופר המוכרת של הרשת, בשירות המשלוחים האמריקאי "Seamless" - אך מסתבר כי ביצע משלוחים של המבורגרי בשר רגילים לחלוטין ללקוחות, מבלי לספר להם.

לפחות לקוח צמחוני אחד לא הבחין בהחלפה עד שאכל לפחות שני המבורגרים, פשוט כי האמין לפרסומות שאמרו שטעמי ההמבורגרים פחות או יותר זהים.

מדובר בתופעה שהתרחשה בשבועות האחרונים בסניף ברודוויי 736 של ברגר קינג, בו הגישו גם את ה"אימפוסיבל בורגר" הטבעוני. "100% וופר, 0% בקר", נאמר בפרסומות ובתפריטים.

בשלב מסוים ההמבורגר הטבעוני הפך לאחד מהפריטים הכי נמכרים בתפריט המסעדה. אך הגשת ההמבורגר היא אכן בלתי אפשרית כמו שמו, כיוון שתחליף הבשר הפופולרי זמין רק בערים נבחרות בארה"ב.

אחד מלקוחות הסניף גילה על כך לחלוטין במקרה, כאשר הגיע פיזית לסניף במקום לבצע הזמנה אונליין, ושם נאמר לו כי הם לא מגישים "אימפוסיבל בורגר". "הייתי קורא לזה 20% הרעלה", אמר הלקוח שביקש להישאר אנונימי, "בעיר הזו יש אנשים רבים שלא אוכלים בשר מסיבות בריאותיות או מצפוניות".

מנהל ברשת ההמבורגרים סיפר כי כשלקוחות הזמינו את קציצת תחליף הבשר, הם היו שולחים את ההמבורגר הבשרי הרגיל, אך ביקשו מנהגי "Seamless" להודיע למזמינים על ההחלפה. הנהגים לא טרחו להודיע ללקוחות רבים שהם עומדים לאכול קציצת בשר אמיתי; ועל החשבונית ששודכה לשקיות המשלוח נכתב גם "אימפוסיבל ברגר" ולא וופר רגיל, כך שהמזמינים לא טרחו לבדוק.

המסעדה הסירה את הקציצה מתחליף הבשר מעמוד ה-"Seamless" שלה אתמול, ודובר של רשת ברגר קינג טען ל"תקלה טכנית". בשאר סניפי ברגר קינג בניו יורק לא הופיע ההמבורגר ללא הבשר, וברשת לא הסבירו כיצד קרתה תקלה רק בסניף אחד.

לא ידועה כמות האנשים שהזמינו את המוצר הטבעוני וכמה מהם אכן אכלו אותו, אך כאמור, מדובר באחד הפריטים הכי פופולריים בתפריט ההזמנות של הסניף, לפחות מאז 20 במאי.