כוח קנאביס: ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו מצטרף לחברת Cann10

פרדו כבר משמש כיו"ר קבוצת שיזים, אחת מבעלות השליטה של Cann10 • פדרו יקבל תוספת שכר במסגרת הרחבת תפקידו וכן כ-5% מהמניות של Cann10

תמיר פרדו / צילום: איל יצהר
תמיר פרדו / צילום: איל יצהר

חברת Cann10, חברת שיווק מוצרי הקנאביס שהוקמה במסגרת חממת Cann10 בבעלות החברות שיזים ושיח, הודיעה על מינויו של תמיר פרדו, לשעבר ראש המוסד, לתפקיד יו"ר. Cann10 משווקת לבתי המרקחת את מותג הקנאביס קנארית, המבוסס על חומר גלם של חברת שיח ומיוער במפעלי פנאקסיה.

בשונה מרוב המינויים של בכירי מערכת הביטחון לתפקידים בכירים בחברות קנאביס, עבור פרדו אין זה הקשר הראשון עם החברה. פרדו כבר משמש כיו"ר קבוצת שיזים, המנוהלת על ידי יוסי בורנשטיין. שיזים היא קבוצה של חברות העוסקות בהפצת תרופות, הכשרה בתחום הביומד והקנאביס וכן יזום של חברות, בתחום הביומד והקנאביס. לחברה פעילות בישראל ובפולין, בשני התחומים, והיא נמצאת בשלבי חדירה למדינות נוספות.

חברת שיח, איתה חולקת שיזים את הבעלות על Cann10, היא אחת המגדלות החלוצות בתחום הקנאביס בישראל, אשר הודיעה לאחרונה על כוונתה להתמזג לתוך השלד הבורסאי ביונד טיים.

פדרו יקבל תוספת שכר במסגרת הרחבת תפקידו וכן כ-5% מהמניות של Cann10. החברה מסרה כי גייסה את פרדו בעיקר כדי להוביל את פעילותה בחו"ל באמצעות חיזוק קשרי החוץ שלה, יצירת שותפויות אסטרטגיות בינלאומיות, וגיוס השקעות חדשות מגופים פיננסיים ומשקיעים פרטיים. פרדו מכהן זה כשלוש שנים גם כיו"ר חברת XM Cyber, העוסקת בהגנת סייבר. הוא שימש כראש המוסד בין השנים 2011-2016.

פרדו אמר היום כי: "קנאביס רפואי לא ימשיך להימכר כמוצר גולמי לאורך זמן. הפוטנציאל הכלכלי האמיתי נמצא בטכנולוגיות החדשניות שיהפכו את המוצר הירוק למוצר טיפולי ככל תרופה אחרת. התהליך שקנאביס רפואי עובר והתקרבותו לעולם הפארמה יאפשרו להפוך את צריכתו ליעילה ונוחה לשימוש. במסגרת התהליך גם יותאם הטיפול באופן פרטני לכל התוויה, תוך הרחבת הארסנל הקיים למגוון רחב יותר של מוצרים".