קשה בענף האופנה? אינטר ג'ינס דווקא מתרחבת: מוסיפה 2,000 מ"ר לשטחי המסחר שלה

כחצי שנה מאז הודיעה על כניסת ענקית הנעליים האמריקאית סטיב מאדן כשותפה בישראל, ל"גלובס" נודע כי בקרוב ייפתחו חנויות חדשות של המותג ברחבי הארץ • כמו כן, בימים אלה פתחה הקבוצה סניפים חדשים עבור המותג ריפליי

בניגוד למגמה בענף האופנה, קבוצת האופנה אינטר ג'ינס דווקא מתרחבת ומרחיבה את שטחי המסחר שלה בהיקף של כ-2,000 מ"ר, מתוכם כ-10 חנויות חדשות.

בעוד שרשתות אופנה בישראל ובעולם דווקא מצמצמות את הנוכחות הפיזית שלהן על רקע התחרות מהאונליין ועל רקע האתגרים בענף, קבוצת האופנה שבבעלות יעקב פרץ, רוני הרדי ושלום מוליוב מאמינה בענף. לאחר שחתמה על שותפות עם סטיב מאדן העולמית, היא פותחת חנויות נוספות למותג הנעליים האמריקאי ומרחיבה את יתר הרשתות שבבעלותה. חלק מהמיקומים החדשים ייפתחו על חורבות סניפי רשתות שנאלצו לסגור את פעילותן בתקופה האחרונה, בהן TNT וספורט ורטהיימר.

כחצי שנה מאז הודיעה על כניסת ענקית הנעליים האמריקאית כשותפה בישראל, ל"גלובס" נודע כי בקרוב ייפתחו חנויות חדשות של המותג בקניון הקריון של קבוצת מליסרון, בשטח בו פעלה פטיש מקבוצת מאניה; במתחם הדר תלפיות בירושלים; ובמתחם האאוטלט של עזריאלי בהרצליה.

אלה יצטרפו למיקומים החדשים שנפתחו מאז החתימה על השותפות בקניון עיר ימים בנתניה במקום מותג הקוסמטיקה GAYA; באייס מול באילת במקום חנות של מאניה ג'ינס; ובקניון G בכפר-סבא במקום החנות של קליגולה. זאת, בנוסף לתזוזה ולשיפוץ חנות הדגל של הרשת בקניון רמת-אביב.

לפי הקבוצה, מחזור המכירות של רשת סטיב מאדן שמנתה 16 חנויות ב-2018 הסתכם בכ-55 מיליון שקל, והיא צופה כי תסתכם את השנה הנוכחית עם תוספת של כ-6 מיליון שקל למכירות.

כמו כן, בימים אלה פתחה הקבוצה סניפים חדשים עבור המותג ריפליי בקניון הזהב בראשון-לציון ובעיר ימים בנתניה, והיא משלימה פתיחה של חמש חנויות חדשות של הרשת הרב-מותגית של הקבוצה NYOU בקניון חוצות כרמיאל בשטח בו פעלה אדידס; במתחם אמות סנטר בראש-פינה שבו פעלה חנות של רשת ספורט ורטהיימר שסגרה את פעילותה; בקניון עיר ימים בנתניה במקום החנות שבה פעלה TNT שקרסה שוב לאחרונה; במתחם מיי בייבי בירכא; ובקניון איילון ברמת-גן, שם נפתח סניף עוגן במקום החנות של קדס קידס.

יעקב פרץ, מנכ"ל ובעלים משותף של אינטר ג'ינס, אמר היום (א') ל"גלובס", על רקע ההתרחבות המאסיבית, כי "אנחנו מאמינים בצמיחה ריאלית שמשקפת את תנועת הקונים והביקוש האמיתי למותגים".

קבוצת אינטר ג'ינס הוקמה ב-2007 עם קבלת הזיכיון למותג הג'ינס ריפליי. שנה לאחר מכן התרחבה פעילותה, והיא קיבלה זיכיונות למותג ההנעלה האמריקאי סטיב מאדן. לפי הקבוצה, מחזור המכירות השנתי שלה מסתכם בכ-220 מיליון שקל.