שלושה חודשים אחרי ההתפטרות מגולף: רוזנהויז מתפטר גם מראשות עדיקה

רוזנהויז מונה לתפקיד במאי 2016 • בעבר כיהן כמנכ"ל שופרסל, תפקיד לאחריו ריצה תקופת מאסר, זאת לאחר שבית המשפט הרשיע אותו בעבירות של הסדרים כובלים בכל הנוגע לתחרות מול רשת מגה

אפי רוזנהויז/ צילום: שלומי יוסף
אפי רוזנהויז/ צילום: שלומי יוסף

אפי רוזנהויז התפטר מתפקיד יו"ר דירקטוריון עדיקה, כך דיווחה היום (ג') חברת האופנה המקוונת לבורסה. במארס האחרון התפטר רוזנהויז מתפקידו כיו"ר הדירקטוריון של קבוצת גולף, ועבר לשמש כיו"ר עדיקה בלבד, וכעת התפטר גם מהתפקיד הזה. ההערכות בשוק הן כי העזיבה אינה קשורה לפעילות של עדיקה, והיא חלק מהמהלך הכולל של עזיבת קבוצת האם גולף שנשלטת על ידי כלל תעשיות (53%).

רוזנהויז מונה לתפקיד יו"ר גולף במאי 2016, זמן קצר לאחר מינויו של מנכ"ל הקבוצה רביב ברוקמאייר. לפני מינויו לתפקיד בקבוצה, רוזנהויז כיהן שנים אחדות כמנכ"ל שופרסל, והגיע לגולף כבעל ניסיון מקצועי עשיר ונחשב לקמעונאי מוערך בשוק המזון. קודם לכן הוא ריצה תקופת מאסר, זאת לאחר שבית המשפט הרשיע אותו בעבירות של הסדרים כובלים בכל הנוגע לתחרות מול רשת מגה.

ענף האופנה בו פועלת קבוצת גולף נמצא בתקופת משבר על רקע התחרות המקוונת מאתרים מחו"ל ובשל הוזלת מחירי הטיסות בשנים האחרונות שהעבירה חלק ניכר מההוצאה של הצרכנים הישראלים על קניות אופנה והלבשה לחו"ל.

שווי השוק לפיו נסחרת גולף עומד על כ-100 מיליון שקל, זאת לאחר צלילה של כ-50% בשנה האחרונה, ו-40% מתחילת השנה. שוויה של עדיקה דומה לשוויה של הקבוצה האם גולף ועומד על כ-95 מיליון שקל, וזאת למרות שהמניה שלה ירדה ב-36% בשנה האחרונה.

רוזנהויז מסר: "הודעתי היום לדירקטוריון על החלטתי לסיים את כהונתי כיו"ר. עדיקה היא חברה עם פוטנציאל גדול וייחודי אשר מובלת על ידי ההנהלה המקצועית ביותר בתחומה בהובלתו של דדי שורצברג. אני מאחל לה הצלחה רבה בהמשך ומאמין כי בזכות ההנהלה והעובדים הייחודיים, היכולות והידע הרב שלה בעולם קמעונאות האונליין, החברה תמשיך להתפתח ולהוביל בתחומה".

דדי שורצברג, מנכ"ל עדיקה מסר: "אני מודה לאפי על תרומתו הגדולה בתקופה שעבדנו בשיתוף מאז נכנס לקבוצה ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך".