רותי גולן התבקשה שלא להצביע בפריימריז למפלגת העבודה

בסניף מפלגת העבודה בראש העין התעוררה מהומה לא צפויה היום כאשר רותי גולן, רעייתו של אלוף במיל' יאיר גולן, שחבר לאחרונה לאהוד ברק, הגיעה וביקשה להשתתף בהצבעה בפריימריז למפלגה • "גלובס" פנה לתגובת יאיר גולן אשר ציין כי אשתו היא אדם פרטי

רעייתו של האלוף במיל' יאיר גולן, רותי גולן, הגיעה היום (ג') לסניף מפלגת העבודה בראש העין וביקשה להשתתף בהצבעה בפריימריז על ראשות המפלגה. גולן, כך סיפרו ל"גלובס" נוכחים במקום, תמכה בח"כ איציק שמולי.

אולם במקום התעוררה התנגדות לא צפויה, אנשי מפלגת העבודה בסניף ראש העין ביקשו ממנה לעזוב את המקום כיוון שראו בהשתתפות שלה מעשה לא ראוי. בעז כבל, פעיל ותיק של מפלגת העבודה אשר נכח במקום, אמר לה שאם מפלגת העבודה חשובה לה ראוי שתודיע פומבית שאינה תומכת בבעל יאיר גולן ואז תתייצב להצביע ככל שאר חברי העבודה. רותי גולן קיבלה את הדברים, הסתובבה ולא הצביעה בסופו של דבר.

גולן עשוי להיות משובץ במקום השני במפלגתו של אהוד ברק. היום (ג') בשעה 16:30 אמור ברק לכנס מסיבת עיתונאים במלון דן בתל אביב עם חברי הרשימה שכבר פורסמו על ידיו, לרבות גולן, פרופ ביטון, ד"ר קובי ריכטר, נעה רוטמן, שגית פרץ דרעי, יאיא פינק ואלדד יניב.

במפלגת העבודה מתנהלים היום פריימריז על ראשות הרשימה כאשר ההנחה הרווחת היא שיו"ר המפלגה הבא ינהל מו"מ עם ברק למיזוג הגופים הפוליטיים.

"גלובס" פנה לתגובת יאיר גולן אשר ציין כי אשתו היא אדם פרטי.