מדינת שוחד, סרסור בקטינות: מלחמת סרטונים בין נתניהו וברק

ראשי מפלגות הליכוד וישראל דמוקרטית העלו הבוקר סרטונים אשר מאשימים אחד את השני בקשרים עם עבריינים • אהוד ברק: "הבחירה בידינו - מדינת שוחד או מדינת ישראל" • נתניהו: "מה עוד נתן עבריין המין ג'פרי אפשטיין לברק?"

אהוד ברק / צילום: איל יצהר
אהוד ברק / צילום: איל יצהר

בעוד יו"ר כחול לבן בני גנץ התראיין אתמול, לראשונה מזה שבועות, והתחייב שלא ישב עם בנימין נתניהו כדי לשמור על מבנה הרוטציה שלו עם יאיר לפיד - הבוקר (ג') בליכוד ובישראל דמוקרטית, נתניהו ואהוד ברק פותחים במלחמת סרטונים משמיצים.

ברק העלה הבוקר סרטון המציג את קשריו של נתניהו בעשור האחרון: "ביבי, אתה מדבר על עבריינים?". הסרטון מציג את החיבור בין נתניהו לבין ארנו מימרן ואת תרומותיו לקמפיין נתניהו בשנת 2009. "הבחירה בידיים שלנו מדינת שוחד או מדינת ישראל", נכתב בסרטון.

בסרטון המקביל של נתניהו מוצג הקשר של ברק לג'פרי אפשטייין, הטייקון האמריקאי החשוד בפדופיליה ובעבירות חמורות, אשר נעצר השבוע. "תכירו את ג'פרי אפשטיין - חשוד בפדופיליה ובעל עבר עשיר בעבירות מין. אפשטיין ניהל את קרן וקסנר שהעבירה לברק 2.3 מליון דולר עבור מחקר שלא היה ולא נברא. ברק מסרב עד היום לחשוף את המחקר. מה עוד נתן עבריין המין לאהוד ברק?"

אתמול (ב') רמז ח"כ מיקי זוהר בראיון רדיו לגלי צה"ל כי ברק היה שותף לפעילות המינית של ברק בדירתו של אפשטיין בניו יורק: "בשנים הארוכות שברק ישב בצד, הוא לא עשה מה שנקרא 'דברים נפלאים'. אותו אדם חגג במסיבות עם ג'פרי אפשטיין, שהואשם היום בסרסור קטינות. הוא קיבל מקרן וקסנר 2.3 מליון דולר, את זה לא הוא מכחיש. ואפשטיין היה התורם היחיד של אותה הקרן".

המראיין ישי שנרב העיר לזוהר שברק הכחיש שהיה לו קשר כלשהו למסיבות המין של אפשטיין.