"ביבי, שתה משהו. תירגע": ברק מאתגר את רה"מ בסרטון חדש

האתגר החדש שמשגע את הרשת מגיע לישראל - אהוד ברק צולם מבצע את "אתגר פקק הבקבוק" ואף הזמין את ראש הממשלה בנימין נתניהו להצטרף • מסביב לעולם, האתגר משמעותית פחות פוליטי ובעיקר מאוד מצחיק

אהוד ברק, יו"ר אינטרקיור / צילום: שלומי יוסף, גלובס
אהוד ברק, יו"ר אינטרקיור / צילום: שלומי יוסף, גלובס

לאחר יום סוער של מלחמת ציוצים מול ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון לשעבר אהוד ברק החליט לעלות הילוך הבוקר (ד') - ראש ישראל דמוקרטית העלה סרטון לטוויטר בו הוא צולם מבצע את אתגר פקק הבקבוק, שקיבל ברשתות החברתיות את ההאשטג הגלובלי #BottleCapChallege, במסגרתו צריך המצולם להסתובב לבקבוק סודה ולהסיר את הפקק שלו בחבטה אחת. לאחר פתיחת הבקבוק שצולמה בהילוך איטי, פונה ברק למצלמה ואומר בהתרסה "ביבי, שתה משהו. תירגע, רק התחלנו".

אתגר פקק הבקבוק הוא האתגר הכי פופולרי ברשתות החברתיות לשנת 2019, בדומה לאתגר ה"קיקי" המסוכן שהיה פופולרי מאוד בשנה שעברה, בו המצולמים היו צריכים לצאת בריקוד מרכב נוסע, ואתגר דלי הקרח שדרש מהמצולמים לשפוך על עצמם דלי מים קפואים. לעומת הסרטון של ראש הממשלה לשעבר ברק, המטרה המקורית של אתגר פקק הבקבוק היא להסיר את הפקק בבעיטה מסובבת מדויקת אחת מבלי להפיל את הבקבוק עצמו. אתגר התוכן אמנם התחיל באינסטגרם, אך התפשט בפחות מ-24 שעות לכל הרשתות החברתיות לאחר ששותף מאות אלפי פעמים ואינספור מפורסמים מסביב לעולם "אותגרו" להצטרף.

ריאלית, על מנת לבצע את המהלך בהצלחה, על המאותגר "לשחרר" את הפקק לפני ולהשיג מתנדב אמיץ שיהיה מוכן גם לאחוז בבקבוק בזמן שהוא בועט בו. כנראה שלכן אהוד ברק, מי שנחשב ללוחם הכי מעוטר בצה"ל, בחר להשתמש בידיו בעדינות יחסית.

בזמן שבישראל ברק מנסה להשתמש באתגר ככלי ניגוח פוליטי, מסביב לעולם סלבס מצולמים לסרטונים עושים צחוק מעצמם, נופלים ולועגים לחבריהם. מריה קארי למשל, החליטה להתייחס למנעד הקולי הרחב שלה באחד הסרטונים הכי מצחיקים במסגרת האתגר.

ריאן ריינולדס, כוכב "דדפול", תפס טרמפ על המהלך ושילב פרסומת ל-"Aviation Gin", חברת המשקאות שהוא משתף איתה פעולה, בסרטון האתגר שלו.

עם זאת, לא כולם בעולם חוגגים על האתגר. הראפר סנופ דוג העלה סרטון בו הוא דורש "הפסיקו להיות מגוחכים ולבעוט פקקים מבקבוקים. למי אכפת?".

נסיים עם מה שכונה באינטרנט "סרטון האתגר היצירתי ביותר", בכיכובה של קנדל ג'נר, שהגדילה וביצעה את האתגר על אופנוע הים שלה.