רימון הלם הושלך לעבר ביתו של סנגור פלילי מוכר

באירוע לא היו נפגעים - עוה"ד עצמו אמור לשוב מחו"ל הבוקר עם בני משפחתו ועודכן על האירוע טלפונית • יו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי: "אני קורא למ"מ מפכ"ל המשטרה למנות בדחיפות צוות חקירה מיוחד שיבדוק את המקרה בצורה רצינית וקפדנית"

ניידת משטרה / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
ניידת משטרה / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

רימון הלם הושלך הבוקר (א') לעבר ביתו של סנגור פלילי מוכר בצפון תל אביב. עורך הדין עצמו אמור לשוב מחו"ל הבוקר עם בני משפחתו, ועודכן טלפונית על האירוע, בו לא היו נפגעים. המשטרה מניחה כי הרימון שהושלך בחצר בקרבת ביתו של הסנגור קשור לעבודתו, ואולם הסנגור אינו סבור כי האירוע קשור אליו. 

מדובר בסנגור מוכר המייצג הן משפחות פשע והן עברייני צווארון לבן, כאשר חלק מתיקיו מתוקשרים ובעלי פרופיל גבוה. משרדו עוסק בייעוץ ובייצוג בתיקים פליליים במגוון תחומים, בהם דיני הסגרה, הלבנת הון, עבירות כלכליות, סמים, הונאה ומרמה, עבירות מחשב, משפט צבאי, עבירות אלימות ועבירות מין, ועוד.

לפנות בוקר התקבל דיווח במשטרה אודות פיצוץ שארע בשכונה בצפון תל אביב, ועם הגעת החוקרים למקום התברר כי מדובר ברימון הלם שנזרק לחצר הבית בו מתגורר הסניגור המוכר.

בעקבות השלכת הרימון על ביתו של עורך הדין אמר יו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי: "לשכת עורכי הדין רואה בחומרה רבה כל ניסיון לפגוע או לאיים על עורכי הדין. אני קורא למ"מ מפכ"ל המשטרה למנות בדחיפות צוות חקירה מיוחד שיבדוק את המקרה בצורה רצינית וקפדנית וימצה את הדין עם הגורמים האחראים למעשה זה. לשכת עורכי הדין מצידה תמשיך לקדם בנחישות את הצעת החוק לפיה כל פגיעה בעורך דין היא פגיעה בעובד ציבור".

נזכיר כי בחודשים האחרונים הוצת פעמיים רכבו של עו"ד מוכר בדיני משפחה, ועולות טענות להסלמה באיומים ובאלימות כלפי עורכי דין הן בתחום הפלילי והן בתחום דיני המשפחה.