הפרסומת של yes עם חוה אלברשטיין - האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: פרסומות הזמר דוחקות מראש הדירוג את הפרסומת של טורנדו בכיכובה של רותם סלע, שדורגה בשבועות האחרונים גבוה יחסית • היקף ההשקעה בפרסומת של yes עמד השבוע על כ-1.7 מיליון שקל

הצונאמי של ז'אנר מחזות הזמר ממשיך להכות בעוז את ענף הפרסום, והשבוע שלוש פרסומות מזמרות מתברגות בראש דירוג הפרסומות האהובות: הפרסומת ל-yes בכיכובה של חוה אלברשטיין, המושתתת על שירה "לונדון", היא האהובה ביותר; הפרסומת לפריגת, שכולה מחווה לשירו של יהורם גאון "למי יש יותר כבוד" מהמחזמר "קזבלן"; והפרסומת לבזק עם השיר של זהר ארגוב "בדד".

פרסומות הזמר דוחקות מראש הדירוג את הפרסומת של טורנדו בכיכובה של רותם סלע, שדורגה בשבועות האחרונים גבוה יחסית.

בשונה מהחודשים האחרונים, בהם היו בדרך-כלל פרסומת או שתיים שהובילו את דירוג האהדה, והרחק מאחוריהן דשדשו שאר הפרסומות - השבוע אין פערים דרמטיים בין רוב הפרסומות. מי שמוביל, לא מוביל בנוק-אאוט כפי שעשו בעבר הפרסומות של yes. לבזק או ל-9 מיליון מנגד יש פחות פרסומות שזוכות לאחוזים בודדים.

כאמור, הפרסומת ל-yes באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי היא האהובה ביותר השבוע עם שיעור אהדה הנמוך בכ-16% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.0%.

הפרסומת ל-yes היא גם הזכורה ביותר בשבוע החולף עם שיעור זכירה הגבוה בכ-33% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.2%.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף ההשקעה בפרסומת של yes עמד השבוע על כ-1.7 מיליון שקל - סכום גבוה משמעותית מההשקעה ממוצעת בפרסומת. מדובר באחד המהלכים המשמעותיים שעושה קבוצת בזק בשנים האחרונות, וההשקעה הכספית היא בהתאם.

עוד עולה מנתוני יפעת כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 544, לעומת 560 בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים עומד על כ-35.5 מיליון שקל, לעומת 36.3 מיליון שקל בשבוע שעבר.