שפיר תקפה את שמולי ברדיו; שמולי בתגובה: "צאי מהאובססיה שלך"

ארבעה ימים לסגירת הרשימות לקראת הבחירות, והלחץ בשמאל-מרכז גובר: ח"כ סתיו שפיר קראה הבוקר לח"כ איציק שמולי להצטרף למחנה הדמוקרטי, אך שמולי הגיב בלשון קשה מאוד בטוויטר שלו • גם ח"כ מרב מיכאלי ביקרה הבוקר את שפיר

סתיו שפיר / צילום: אוריה תדמור
סתיו שפיר / צילום: אוריה תדמור

ארבעה ימים נותרו עד לסגירת הרשימות והלחץ ליצור גושים גדולים ולוודא שמפלגות לא נופלות אל מתחת לאחוז החסימה, גובר. בשמאל-מרכז, אחרי שח"כ סתיו שפיר עברה ממפלגת העבודה למחנה הדמוקרטי, היא ממשיכה לקרוא לחבריה במפלגה לחבור לגוף פוליטי אחד גדול. בראיון רדיו הבוקר (א') בגלי צה"ל אמרה שפיר כי על אף שנפגעה משמולי במהלך הקמפיין לראשות העבודה (לפני כמה שבועות), היא ממשיכה לקרוא לו לצאת לחבירה גדולה ולאחד כוחות. דברים דומים אמרה אתמול שפיר בשבת תרבות בבאקה אל גרביה.

ח"כ שמולי, הגיב הבוקר בחשבון הטוויטר שלו: "סתיו, צאי כבר מהאובססיה שלך". בהמשך צירף שמולי הפניה לכתבה המתעדת את דבריה של שפיר מחודש יוני 2019, בהם היא מזהירה מפני כך ש"שמולי ימכור את המפלגה כדי לקבל מקום 4 ברשימה אחרת".

גם חברת הכנסת מרב מיכאלי ביקרה הבוקר את שפיר. בראיון לערוץ 13 אמרה על שפיר: "בעיניי זה מעשה פוליטי לא ראוי. קשה לי מאוד שזו הפעם השניה במפלגת העבודה שכאשר עמיר פרץ נבחר ליו"ר מי שהתמודד מולו לא מצליח להתמודד עם זה, חותך למקום אחר ומסכן את היכולת שלנו לנצח".

שפיר מצידה השיבה וציינה שעמיר פרץ היה זה שפרש ממפלגת העבודה כאשר הפסיד את הבכורה בהתמודדות על כהונת היו"ר. על הטענה לרמיזות כלפיה בגזענות אמרה שפיר: "שימשיכו להאשים את העיראקית בגזענות".

חברי הכנסת עמיר פרץ ואיציק שמולי יפגשו היום בצהריים במשרדי מפלגת העבודה כדי לבחון את המשך הדרך. פרץ ממשיך להאמין בהבאת קולות מן הימין. שמולי במצב בעייתי כרגע, כי יש חשש שהמפלגה לא תעבור את אחוז החסימה והוא שוקל המשך דרכו.