אימון קהילתי: מי קופצים לשכנים כדי לקבל מהם מנטורינג

במסגרת פרויקט "המעצמה", נפגשו מנכ"לים ומנכ"ליות תושבי המועצה המקומית שוהם עם צעירים, לאירוע השקתה של התוכנית שבה יעניקו המנכ"לים המתנדבים אימון אישי ממושך

יובל בן זאב ועופר מור / צילום: רועי ברפמן
יובל בן זאב ועופר מור / צילום: רועי ברפמן

מה הקשר בין שוהם למעצמה? מתברר שיש קשר כלשהו. "המעצמה" הוא שמו של פרויקט אותו יזמה פול צוקר, בעלי ומנכ"לית קבוצת נישה, הפועל כשיתוף-פעולה מקומי של מועצת שוהם עם מרכז הצעירים "מטרו" ועם החברה הכלכלית שוהם בראשות דינה פרומביץ, ומטרתו - מנטורינג עסקי המיועד לתושבים. 

במסגרת הפעילות נפגשו בחודש שעבר מנכ"לים ומנכ"ליות תושבי המועצה המקומית עם צעירים, לאירוע השקתה של התוכנית שבה יעניקו המנכ"לים המתנדבים אימון אישי ממושך, כל זאת בליווי היועצות הארגוניות פטי בראל ואיילת שניצר, שגם הן תושבות המקום.

להשקה הגיעו סיגל אלבאום, מנכ"לית לנובו ישראל, שתחנוך את חני הראל, ראשת צוות פיתוח אוטומציה באפלייד מטיריאלס; אודי וינטראוב, מנכ"ל קבוצת מלם תים, שיחנוך את יותם צוקר, מייסד ומנכ"ל Tech7 מבאר-שבע; טל אור זק"ש, מנכ"ל ומייסד החממה הטכנולוגית eHealth Ventures, שיחנוך את רו"ח ארז קילברג, מנהל כספים ביקב קסטל. עוד השתתפו וישתתפו: האנליסט יובל בן זאב, המשמש כדח"צ בהלמן אלדובי; ארז פז, לשעבר מנכ"ל יקבי כרמל ומחלבות שטראוס; עופר מור, מנכ"ל החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה; ואחרים.

באירוע ההשקה הודה איתן פטיגרו, ראש המועצה: "גם אותי ליוו ומלווים מנטורים לכל אורך הדרך. למשל גיל ליבנה, ראש המועצה לשעבר, המשמש כמנטור בתוכנית, היה המנטור שלי במשך עשר שנים".

סיגל אלבאום וחני הראל/  צילום: רועי ברפמן
 סיגל אלבאום וחני הראל/ צילום: רועי ברפמן

אודי וינטראוב ויותם צוקר/  צילום: רועי ברפמן
 אודי וינטראוב ויותם צוקר/ צילום: רועי ברפמן