שינויים בקבוצת תנובה: יעקב חן ימונה למשנה למנכ"ל הקבוצה

תנובה מכריזה על רצף שינויים ותזוזות בהנהלת החברה ובמבנה הקבוצה • במסגרת שינוי מבנה הקבוצה, אגף החלב הגולמי יועבר מחטיבת התפעול לניהול חטיבת החלב, כ"חלק מהיערכות של החברה לשינויים הצפויים במשק החלב"

תנובה, בניהולו של אייל מליס, מכריזה על רצף שינויים ותזוזות בהנהלת החברה ובמבנה הקבוצה. במסגרת השינויים בתחילת ספטמבר ימונה יעקב חן כמשנה למנכ"ל הקבוצה, ובמסגרת זו יהיה אחראי על חטיבת הכספים הפיתוח העסקי בישראל, על האסטרטגיה ועל אגף הרכש.

במסגרת שינוי מבנה הקבוצה, אגף החלב הגולמי יועבר מחטיבת התפעול לניהול חטיבת החלב, כ"חלק מהיערכות של החברה לשינויים הצפויים במשק החלב".

כמו כן, ניצן גולדברג ימונה למנכ"ל חטיבת המכירות הקמעונאית של תנובה וימשיך במקביל להוביל כיו"ר את חברת סמארטסייל, אותה מפתחת תנובה כחברת מכירות במקררים ישירות לצרכנים.

כמו כן, נטע בן מנחם, שהייתה עד היום מנהלת האחריות החברתית, תמונה למנהלת אחריות תאגידית ותהיה כפופה למנכ"לית חטיבת החלב, ענת גרוס. במהלך זה מסמנת הקבוצה את "החשיבות שהיא מייחסת לניהול כולל של בעלי העניין שלה ולהדגשת הממד של אחריות תאגידית כוללת".

במקביל מעדכנת תנובה כי שגיא כהן, שמונה לסמנכ"ל החטיבה הבינלאומית והפיתוח העסקי הגלובלי, נכנס בימים אלה לתפקידו.

לצד אלה מעדכנת תנובה כי "אילנית חיות הודיעה למנכ"ל הקבוצה על בקשתה לסיים את תפקידה לאחר כ-3 שנים ולפנות לאתגרים חדשים". חיות שמשה כמנהלת אגף תקשורת ורגולציה תקשורת, דיגיטל וקשרי ממשל. עוד נמסר כי "מנכ"ל תנובה הודה לאילנית על תרומתה והודיע כי החברה תיערך בשבועות הקרובים לאיוש התפקיד".