מפעילה מונה: ווסטדייל תשכיר לאובר משרדים בבניין Epic Office בדאלאס

החברה, שאיגרות החוב שלה נסחרות בבורסה בת"א, תשכיר לחברת שיתוף הנסיעות שטחים בבניין שזכויות ווסטדייל בו משועבדות לטובת מחזיקי האג"ח, ל-3 שנים עם אופציה להארכה

רכב של אובר / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב
רכב של אובר / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב

חברת הנדל"ן הזרה ווסטדייל  אמריקה, שאיגרות החוב שלה נסחרות בבורסה בתל-אביב, הודיעה היום (ד') רשמית על חתימת חוזים עם חברת שיתוף הנסיעות Uber. דיווחים על כך התפרסמו בארה"ב לפני כשלושה חודשים, ו-ווסטדייל מסרה אז בתגובה כי אכן מנוהל משא-ומתן, שכעת כאמור הגיע לחתימה על חוזים, וזאת בהתאם להחלטתה של אובר להקים מטה נוסף בארה"ב בעיר דאלאס.

ווסטדייל תשכיר לאובר שטחים בבניין המשרדים שלה הידוע בשם Epic Office, נכס שזכויות החברה בו משועבדות לטובת מחזיקי האג"ח. הבניין ממוקם בשכונת Deep Ellum בדאלאס, ואובר תשכור את השטחים בו לתקופה של שלוש שנים ושלושה חודשים עם אופציה להארכה. עם כניסתה לבניין, שיעור התפוסה במרכיב המשרדים בנכס יעמוד על כ-100%.

היקף השטחים שתשכור אובר הוא כ-167 אלף רגל רבועה בתמורה ראשונית של 33.5 דולר לר"ר לשנה, המשקפת תמורה שנתית של כ-5.6 מיליון דולר. לאובר תהיה אפשרות לשכור שטחים נוספים בבניין, לרבות הקומות המושכרות כיום למטה ווסטדייל. שוכרת אחרת של ווסטדייל באותו בניין, חברת Regus, חתמה על הסכם שכירות משנה לאובר, כך שאובר תהיה השוכרת היחידה של שטחי המשרדים. 

בונה בניין נוסף שיושכר לאובר

עוד דיווחה ווסטדייל על בניית בניין משרדים נוסף צמוד, לטובת השכרתו לאובר לתקופה של כעשר שנים ותשעה חודשים, על קרקע שמוחזקת על-ידי בעל השליטה בחברה, ג'ו בירד. הקרקע תועבר לחברה עם אישורה של ועדת הביקורת ללא תמורה כספית במזומן, אך כנגד הקצאת מניות. שווי הקרקע הוערך ב-19 מיליון דולר.

הבניין יכלול 17 קומות של שטחי משרדים בשטח כולל של 470 אלף רגל רבועה ו-9 קומות חנייה, עם 1,400 מקומות חנייה. עלות הקמת הבניין נאמדת ב-285 מיליון דולר. אובר תשכור בבניין זה משרדים בשטח 450 אלף רגל רבועה, בתמורה כוללת של 17.3 מיליון דולר בשנה.

ווסטדייל גייסה בחודש אפריל האחרון כחצי מיליארד שקל בהנפקת אג"ח בבורסה בת"א, בריבית שנתית של 4.8%. האג"ח דורגו על-ידי S&P מעלות בדירוג A פלוס, והן נסחרות היום בתשואה של 3.6%.