פודקאסט לשבת | פודקאסט

לא לדאוגוסט, יש מספיק פודקאסטים מרגיעים לשבת לכולם

החופש הגדול ממש לקראת סיומו, ויש מצב שהילדים כבר הוציאו אתכם מדעתכם • הושיבו אותם על הספה והאזינו יחדיו לפודקאסטים נהדרים מבית "גלובס" • פודקאסט לשבת • האזינו

אלברט איינשטיין, פודקאסט לשבת / צילום: גיל ג'יבלי, גלובס
אלברט איינשטיין, פודקאסט לשבת / צילום: גיל ג'יבלי, גלובס

1. גלובסטוק | ליגת העל חוזרת

מחר בערב תפתח עונת הכדורגל הישראלי, כשמכבי חיפה והפועל רעננה יפגשו על כר הדשא באצטדיון סמי עופר. לכבוד המאורע מצאנו את עצמנו - עובדי גלובס - כולנו בהתרגשות מהמעמד, ולראשונה בתולדות גלובס יצאנו בפרויקט מיוחד לרגל תחילת העונה בכדורגל , ובו סקירה מעמיקה על מצב הענף בישראל: ממצב המתקנים וחוויית הצפייה, מעמד המאמן, כדורגל נשים וההשקעה בצעירים.

לא כל הכתבים אוהדי הפועל. מומלץ לכל חובבי הענף

2. הצוללת | נתניהו, ברק וגנץ - כולם אותו הדבר?

רק לפני כמה חודשים פגשנו את מהא אגבריה, צעירה תל-אביבית, במקור מכפר קטן ליד אום אל-פאחם, שסיפרה לנו על ההחלטה של צעירים רבים במגזר להחרים את המשחק הפוליטי בישראל. שלושה שבועות לפני הבחירות הנוספות, ועל רקע הפרסומים על נכונות יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה להצטרף לממשלת שמאל, חזרנו אליה לברר מה השתנה בחברה הערבית.

המאזינים נוהרים בהמונים

3. המשרוקית | כמה פלסטינים חיים היום בשטחי C?

איילת שקד רוצה לספח את שטחי C, ושותפה לרשימה, בצלאל סמוטריץ' חולם על הגדה המערבית כולה. השאלה המרכזית בתכנית המדינית של "ימינה" היא כמה פלסטינים חיים בשטחים הנתונים למחלוקת, ולמה קשה כל כך לספור אותם? דרור שרון ונעה ברק, מנהלת אתיקה ופיתוח ב"משרוקית של גלובס ", מנתחות בקלאס את העובדות שמאחורי ההצהרות.

ספחו לעצמכם את הפודקאסט לרשימת ההשמעה

4. חזית המדע | הגבול הדק בין אהבה לשיגעון

אם האהבה נגמרת בשברון לב, זו יכולה להיות טראומ. הכל נובע מהדמיון בין התאהבות לשיגעון והתמכרות. גלי וינריב מסבירה באמצעות קולה המלטף איך הכי נכון לטפל בלב השבור, ולחזור להיות שלמים עם עצמנו

הכינו את הממחטות

5. קטע כלכלי | ליברליזם הוא שמאלני או ימני?

שמאל - ליברלי, ימין - שמרן. אלו סטיגמות שמלוות את הפוליטיקה הישראלית. האם אנחנו יודעים את ההגדרה הנכונה לליברליזם ומהו ליברליזם אמיתי? ד"ר אושי שהם-קראוס מארח את אמיר ווייטמן, מייסד התא הליברלי בליכוד . וביחד הם מנסים להבין האם ישראל היא עדיין מדינה ליברלית עם שוק חופשי.

פודקאסט. באוזן ימין. חזק 

■■

מערכת "גלובס" מציעה להאזין לפודקאסט שבחרתם עם אוזניות במהלך ריצה, בחיבור למערכת השמע בזמן הנהיגה, או על ספיקר בזמן טיגון שניצלים והכי טוב: ללחוץ על כפתור Follow או סאבסקרייב באפליקציות הפודקאסטים השונות, כדי שלא תפספסו עוד פרק נהדר מבית היוצר של "גלובס".