מנכ"ל שופרסל על סרטון ההתעללות בעובד הרשת: "אירוע חמור מאין כמותו שסותר את כל הערכים שלנו"

ביממה האחרונה הופץ סרטון שבו עובד של הרשת מתעד עובד נוסף מתעלל בעובד בעל צרכים מיוחדים, תוך שהוא קושר את ידיו באמצעות ניילון נצמד וחובט בו • מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן: "האירוע החמור הועבר לטיפול משטרת ישראל. העובדים שסרחו התנהגו בברוטליות וזומנו לשימוע לפני פיטורים"

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל / צילום: שלומי יוסף
איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל / צילום: שלומי יוסף

מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן, מגיב היום (ו') במסר חריף לסרטון ההתעללות בעובד בעל צרכים מיוחדים בסניף של הרשת, בסרטון משלו: "צפינו בסרטון מזעזע בו נראים עובדי שופרסל פוגעים בעובד בעל צרכים מיוחדים. זה אירוע חמור מאין כמותו שסותר את כל הערכים שלנו".

ביממה האחרונה מופץ ברשתות החברתיות סרטון בו נראה עובד המתועד על-ידי עובד אחר כשהוא מתעלל בעובד חסר ישע בסניף של החברה בגוש עציון. במהלך הסרטון שצולם אתמול (ה') מצולם העובד קושר את ידיו של העובד חסר הישע באמצעות ניילון נצמד וחובט בו באמצעות הגליל, תוך כדי שהוא דורש ממנו לחזור על המשפט "אתה מנהל חלב".

העובד חוזר על דבריו, ומוכה פעם נוספת. בהמשך העובד הקשור בניילון מבקש שיסירו את הניילון הנצמד מידיו וקורא: "תפתח, חם לי".

עוד אומר מנכ"ל שופרסל בסרטון התגובה: "אנחנו חברה שמעסיקה אלפי עובדים על כל גווני הקשת של החברה בישראל, כל המגזרים. אנו מעסיקים מאות עובדים בעלי צרכים מיוחדים. לא אתן ולא אאפשר שהאחד יפגע באחר, ובוודאי לא בחלש. האירוע החמור הזה הועבר לטיפולה של משטרת ישראל. העובדים שסרחו התנהגו בברוטליות וזומנו לשימוע לפני פיטורים".

עוד מוסיף אברכהן: "אני מבטיח שלא אעבור לסדר היום על אירועים קיצוניים מאין אלה. מקווה שאירוע מסוג זה לא יישנה".