מועדון הלקוחות PowerCard מתרחב: מצרף את קבוצת בריל לשורותיו

הקבוצה מונה 11 מותגים, בהם טימברלנד, נאוטיקה, גלי, סולוג, לי קופר, ניין ווסט, איזי ספיריט ואן קליין

מועדון הלקוחות PowerCard מתרחב - מצרף את קבוצת בריל לשורותיו. הקבוצה מונה 11 מותגים בהם טימברלנד, נאוטיקה, גלי, סולוג, לי קופר, ניין ווסט, איזי ספיריט ואן קליין. הרשתות יצטרפו לאלו הנמנות על המועדון כיום בהן הום סנטר, טויס אר אס, תחנות דלק TEN זר פור יו, ביתילי, סבון, אשת טורס, מגה ספורט, ג'ק קובה, סקוני וקיפלינג.

מועדון פאואר קארד פועל באמצעות כרטיס אשראי של כאל, עליו משלמים החברים דמי כרטיס חודשיים בסך 15.90 שקל. המועדון מונה 200 אלף חברים ומודל ההטבות שלו בנוי על צבירת ערך מהקנייה למימוש חוזר (במקרה של בריל מדובר בצבירה של 3%). אחת לחודשיים מקבלים החברים המחאה עם הסכום שצברו למימוש ברשתות המועדון . קבוצת בריל המפעילה כ-200 חנויות, מחזיקה במועדון לקוחות משל עצמה שבמקביל מאפשר צבירה של 10% בכל קנייה למימוש חוזר.

המודל של מועדוני צרכנות הוא לאגד כמה שיותר מותגים ורשתות תחתם. גם בין המועדונים ולא רק בין הרשתות מתקיימת תחרות ערה במיוחד, ובעיקר כאשר מדובר במועדון שמחייב הנפקת כרטיס אשראי שמקומם בארנק מוגבל. בין המועדונים שמככבים בארנקי הצרכנים נמצאים דרים קארד הכולל את מותגי קבוצת פוקס, מועדוני הלקוחות של רשתות המזון, לייף סטייל, מועדון 365 ואחרים - אלה מתחרים מול מועדון הצרכנות שגם הם דורשים הנפקת כרטיס אשראי בהם של 'חבר', 'אשמורת 360', 'ביחד בשבילך', 'הוט' ואחרים.