קמעונאות | בלעדי

רמי לוי מסב סניפים של סופר קופיקס לסניפי רמי לוי בשכונה

הסניף הראשון שהוסב במסגרת המהלך הוא הסניף של סופר קופיקס בפתח-תקווה • במסגרת ההסבה הוגדל באופן משמעותי מספר הפריטים בסניף, ובהתאם גם התמחור של המוצרים השתנה

סניף רמי לוי בשכונה / צילום: חגלה אדרת קרת
סניף רמי לוי בשכונה / צילום: חגלה אדרת קרת

רמי לוי החל להסב את הסניפים של סופר קופיקס לסניפי רמי לוי בשכונה - כך נודע ל"גלובס".

הסניף הראשון שהוסב במסגרת המהלך הוא הסניף של סופר קופיקס בפתח-תקווה. במסגרת ההסבה שביצע לוי, הוגדל באופן משמעותי מספר הפריטים בסניף. בהתאם גם התמחור של המוצרים השתנה, וכבר לא מדובר במחיר אחיד, כי אם גרסה שכונתית של מחירי רמי לוי, אך הם יקרים מאלה שמציע לוי ברשתות הדיסקאונט שבבעלותו.

בנוסף, הרשת עברה לראשונה למכור סחורה טרייה בתוך סניף של קופיקס, בין היתר עופות, לחמים טריים וירקות ופירות במשקל, בניגוד למוצרים הארוזים שנמכרו בסופר קופיקס עד כה. בנוסף לסניף פתח-תקווה, עד סוף 2019 יוסבו סניפי אשדוד, פרדסיה, רוטשילד כפר-סבא, נתניה, חדרה, ראש העין וירושלים. המוצרים שיימכרו בגיוון רחב יותר אומנם יימכרו במחיר יקר יותר לפריט, אך גודלם ישתנה, כך שבפועל המחיר יירד בכ-10% ל-100 גרם.

רשת קמעונאות המזון של לוי מפעילה כיום 52 סניפי סופרמרקטים מוזלים. במהלך המחצית הראשונה של 2019 פתחה הרשת שלושה סניפים חדשים בקניון עזריאלי חיפה, בעטרות (ירושלים) ובאשקלון.

בדומה לרשת שופרסל ולרשתות קמעונאות אחרות, רמי לוי פועלת להרחבת מכירות המותג הפרטי בשנים האחרונות. בחצי הראשון הגיעו מוצרי המותג הפרטי לנתח של כ-18% ממכירות החברה. בנוסף מפעילה רמי לוי 31 סניפים של רשת סופר קופיקס, כשבשנה הקרובה היא צפויה כאמור להמשיך ולהסב אותם לפורמט השכונתי תחת המיתוג רמי לוי.