נגה קנז-ברייר מצטרפת כדח"צית לאו.אר.טי טכנולוגיות

נגה קנז-ברייר, לשעבר מבכירי שוק החיתום המקומי, מרחיבה את פעילותה כדירקטורית, ומצטרפת לחברת או.אר.טי טכנולוגיות כדירקטורית חיצונית

נגה קנז ברייר / צילום: תמר מצפי
נגה קנז ברייר / צילום: תמר מצפי

נגה קנז-ברייר, לשעבר מבכירי שוק החיתום המקומי, מרחיבה את פעילותה כדירקטורית, ומצטרפת לחברת או.אר.טי טכנולוגיות כדירקטורית חיצונית (דח"צית).

קנז (53) שימשה במשך כעשור בתפקידים בכירים ברוסאריו קפיטל, בין היתר כמנכ"לית וכיו"רית, וב-2017 הודיעה על פרישתה ומכירת חלקה בחברה העוסקת בייעוץ פיננסי, חיתום וגיוסי חוב ועוד.

מהעדכון של או.אר.טי בנושא עולה כי כיום קנז משמשת כדח"צית בחברת הנדל"ן המניב ביג, בחברת המחשבים חילן, באלטשולר שחם גמל ופנסיה ובחברות הנדל"ן האמריקאיות אמ.ג'י.ג'י ונובל אסטס.

או.אר.טי , שבשליטת תנחום אורן, עלתה לכותרות ב-2017, אז מכרה את החברה הבת אורפק, העוסקת בייצור מערכות לתידלוק אוטומטי ומערכות ממוחשות המאפשרות ניהול תידלוק וניהול תחנות דלק, לפי שווי של 225 מיליון דולר - מה שהניב לה רווחי עתק.

מניית או.אר.טי התחזקה בשנה האחרונה בכ-15% ומשקפת לחברה שווי נוכחי של כ-145 מיליון שקל.

כיום החברה משקיעה את יתרות המזומנים שהצטברו בידה כתוצאה מהמכירה בכמה אפיקי השקעה, והיא מתכננת "לפעול לאיתור הזדמנויות השקעה ישירות בתאגידים, לרבות בהיקפים של רכישת השפעה מהותית או שליטה". לאו.אר.טי נותרה פעילות חברת טרנסווי, בתחום של מערכות תשלום אלקטרוניות, מוצרים קשורים בכרטיסים חכמים ומערכות ניהול ובקרה לתחבורה ציבורית.

בסיכום המחצית הראשונה של השנה דיווחה או.אר.טי על צמצום הצטיידות לקוחות החברה בציוד קיים, מה שהוביל לצניחה של 41% בהכנסותיה, שהסתכמו בפחות מ-3 מיליון שקל. בשורה התחתונה הציגה או.אר.טי הפסד של 2.5 מיליון שקל.