סקר הפרסומות: MAX הכי זכורה השבוע, ביטוח ישיר הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: אחרי החגים כבר כאן, אך כמות הפרסומות על המסך וסך התקציב נמוכים באופן יחסי • הקמפיין של MAX הוא גם המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-927 אלף שקל • באומן מוביל עם 3 מתוך 10 הפרסומות בדירוג

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר, מדורגת השבוע MAX עם הפרסומת "לא לוקחים הלוואה בלי לבדוק קודם ב-MAX (יצאת פיתה)", באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב. שיעור הזכירה לפרסומת נמוך בכ-32% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.0%.

בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת השבוע ביטוח ישיר עם הפרסומת "40% הנחה בביטוח מקיף לרכב", באמצעות משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי. שיעור האהדה של כל אחת מהפרסומות גבוה בכ-9% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.2%.

זכורות ואהובות 31.10
 זכורות ואהובות 31.10

מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות, ששודרו במהלך השבוע, הקמפיין של MAX "לא לוקחים הלוואה בלי לבדוק קודם ב-MAX", באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה העומד על כ-927 אלף שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.

עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 378. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-21.6 מיליון שקל.