אדובי משיקה אפליקציה שתאפשר לערוך תמונות באופן אוטומטי בעזרת בינה מלאכותית

האפליקציה משתמשת בפלטפורמת Sensei כדי לזהות האם מדובר בסלפי, תמונת נוף, אוכל וכו', ועל בסיס נתונים אלו מציעה פילטרים והמלצות עריכה באופן אוטומטי • ניתן להירשם באתר כדי לבקש גישה לגרסה המוקדמת שלה, והיא תושק רשמית בתחילת 2020

אדובי / קרדיט: רויטרס
אדובי / קרדיט: רויטרס

אדובי משיקה אפליקציה חדשה בשם Photoshop Camera, שמטרתה לאפשר גם למשתמשים ללא ידע בטכניקות עיצוב בפוטושופ לערוך את התמונות שלהם בעזרת בינה מלאכותית.

האפליקציה משתמשת בפלטפורמת הבינה המלאכותית של החברה, Sensei, כדי לזהות את נושא התמונה - האם מדובר למשל בסלפי, תמונת נוף, אוכל וכו', ואלמנטים נוספים שנמצאים בה, ועל בסיס נתונים אלו להציע פילטרים והמלצות עריכה באופן אוטומטי. ניתן להחיל את הפילטרים בזמן הצילום או אחריו על התמונה עצמה.

"בנינו את האפליקציה כחלק מהמסע שלנו להרחיב את המיקוד ולהציע כלים יצירתיים לכולם", נכתב בפוסט בבלוג הרשמי של החברה, שהודיע על השקתה. האפליקציה מציעה גם אפשרויות עריכה ידנית, וגלריה מתעדכנת של עדשות שנוצרו ע"י אמנים ומשפיענים, בהן מספר עדשות בהשראת הקליפים של הזמרת בילי אייליש.

בשלב זה האפליקציה לא זמינה באופן נרחב, וניתן להירשם כאן כדי לבקש גישה לגרסה המוקדמת שלה. היא צפויה להיות מושקת באופן רשמי בתחילת שנת 2020.

במקביל לפיתוח אפשרויות מתקדמות לעריכה ושינוי של תמונות, אדובי מסרה לאתר הטכנולוגיה דה ורג' כי תכריז בקרוב על יוזמות חדשות בתחום זיהוי האותנטיות של תכנים. ביוני, החברה הכריזה על מחקר שלה בשיתוף אוניברסיטת קליפורניה בברקלי לפיתוח כלי שישתמש בלמידת מכונה כדי לזהות תמונות שעברו מניפולציה.