עיתונות | בלעדי

נוני ממנה: ברק קלמנוביץ ישמש כמ"מ מנכ"ל ynet במקום אבי בן טל

קלמנוביץ, אחד מאנשי המפתח בקבוצת "ידיעות אחרונות", נחשב מקורב למו"ל ארנון (נוני) מוזס

ברק קלמנוביץ, אחד מאנשי המפתח בקבוצת "ידיעות אחרונות" ומי שנחשב מקורב למו"ל ארנון (נוני) מוזס, הוא האיש שיחליף את המנכ"ל הפורש אבי בן טל. קלמנוביץ ימונה לתפקיד ממלא-מקום מנכ"ל ynet וייכנס לתפקיד מיידית. בן טל יעזוב את התפקיד בסוף דצמבר. 

כפי שנחשף ב"גלובס" לפני ימים ספורים, בן טל, שניהל את ynet ב-12 השנים האחרונות, הודיע על פרישתו. התפטרותו התרחשה אומנם בסמוך לפרסום תמלילי שיחות מוזס עם בנימין נתניהו, בהם נשמע מוזס מדבר על שינוי הסיקור בקבוצה - גם ב ynet, אך הרקע לפרישה היה שונה: יחסי העבודה בין בן טל למוזס הלכו והתדרדרו בשנים האחרונות דווקא בגלל סוגיות ניהוליות ולא תוכניות. רק לפני כמה שנים סומן בן טל אמור כמנכ"ל הקבוצה העתידי, אולם בסופו של דבר החליט שלא לקבל על עצמו את התפקיד. 

עם פרישתו של בן טל עלה סימן שאלה גדול לגבי סוגיית הישארות הבכירים באתר בוודאי בתקופה רגישה זו. ב-ynet יש צבר אנשים עם ניסיון יוצא דופן בדיגיטל, ולא מופרך היה להניח כי אם יונחת עליהם אדם מבחוץ, תירשם עזיבה משמעותית.

קלמנוביץ הוא אחת הדמויות המוערכות ביותר בשוק הדיגיטל בישראל. הוא התחיל את דרכו לפני 18 שנים ברשת המקומונים של ידיעות תקשורת כאיש מכירות, ומשם התקדם וניהל מספר מקומונים ברשת.

בשנת 2007 עבר קלמנוביץ לתפקיד מנהל מסחרי ב-ynet, ולאחר מכן מונה לסמנכ"ל המכירות של האתר. לפני שנתיים וחצי הוא מונה ל-CDO של קבוצת "ידיעות אחרונות"

קלמנוביץ אישר את הפרטים ואמר ל"גלובס": "אני בטוח וסמוך כי בעזרת הצוות המקצועי והמצוין של ynet נמשיך להוביל את הפעילות הדיגיטלית של קבוצת 'ידיעות אחרונות' להישגים רבים נוספים".