ריבלין ייפגש עם ראשי כחול לבן והליכוד במטרה להבהיר את המתווה שהוא מציע

ב"גלובס" פרסמנו כי במסגרת המגעים מאחורי הקלעים יש הסכמה לעצם המתווה אך חילוקי דעות על אופי יישומו ובין השאר על מועד היציאה לנבצרות, אותם ריבלין מקווה להבהיר לשתי המפלגות

בני גנץ ובנימין נתניהו בפגישה עם הנשיא ראובן ריבלין / צילום: חיים צח, לע"מ
בני גנץ ובנימין נתניהו בפגישה עם הנשיא ראובן ריבלין / צילום: חיים צח, לע"מ

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין יבהיר לראשי המפלגות את פרטי המתווה שהציע לאור חילוקי הדעות בנושא במו"מ בין כחול לבן לליכוד. ב"גלובס" פרסמנו כי במסגרת המגעים מאחורי הקלעים יש הסכמה לעצם המתווה אך חילוקי דעות על אופי יישומו ובין השאר על מועד היציאה לנבצרות.

ריבלין נפגש בצהריים עם יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן, ובהודעה המשותפת לאחר הפגישה נאמר כי הם שוחחו על המתווה שהציע הנשיא לנתניהו ולגנץ אשר בבסיסו מספר עקרונות הדורשים סיכום מדויק בין שני הצדדים.

הנשיא חזר באוזני ליברמן על פרטי המתווה כפי שהציגם בפני הציבור והדגיש כי הוא נכון לעמוד לרשות הצדדים בכל הבהרה נוספת שתדרש לטובת הקמת ממשלה מהר ככל הניתן. כן נכתב בהודעה כי "השניים הסכימו כי לאור ההחלטות המשמעותיות העומדות לפתחה של ממשלת ישראל בתקופה הקרובה, עליה להיות יציבה ורחבה ככל הניתן וזאת, בין היתר, נוכח המצב הביטחוני והכלכלי וכן כי על ממשלה שכזו לכלול את שתי המפלגות הגדולות כמרכיבים מרכזיים בה".

קרי: המצב הבטחוני והירי מהרצועה מקרב את הצורך בממשלת האחדות. ליברמן יפגש מחר עם יו"ר כחול לבן בני גנץ וככל הנראה גם עם ראש הממשלה נתניהו.