בזכות נועה קירל? ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח ישיר היא גם המושקעת ביותר השבוע עם כ-813 אלף שקל • הפרסומת לדלתא בכיכובה של אליאנה תדהר היא האהודה ביותר בשבוע החולף

נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר
נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר

שתי פרסומות בולטות השבוע במיוחד בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות, יחסית לשאר הפרסומות האחרות: הפרסומת לביטוח ישיר והפרסומת של דלתא. שתי הפרסומות מצליחות להתבלט גם בפרמטר האהדה וגם בפרמטר הזכירות.

הפרסומת לביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ובכיכובה של נועה קירל, היא למעשה שפה חדשה. הפרסומת היא הזכורה ביותר השבוע עם שיעור זכירה הגבוה בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.1%. בדרוג האהדה ממוקמת הפרסומת במקום השני עם שיעור אהדה של 19.3%.

הפרסומת לביטוח ישיר היא גם המושקעת ביותר השבוע עם השקעה כספית שעומדת על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-813 אלף שקל.

הפרסומת לדלתא, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי ובכיכובה של אליאנה תדהר, היא האהודה ביותר השבוע עם שיעור אהדה הגבוה בכ-16% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.5%.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 436 - דומה מאוד לשבוע שעבר בו שודרו 434 פרסומות. סך התקציבים גבוה מעט יותר: 31.1 מיליון שקל השבוע לעומת 28.8 מיליון שקל בשבוע שעבר. 

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות