עוזי דנינו לשעבר מנכ"ל אקסלנס מונה ליו"ר קרן הגשמה

אליו יצטרף רונן טורם, לשעבר מנכ"ל מגדל שוקי הון, כמנכ"ל הגשמה • המינויים מגיעים על רקע כוונתה של החברה לבסס את הקשר מול המוסדיים, בצל תקופה מאתגרת וחקירה של רשות ניירות ערך

עוזי דנינו / צילום: איל יצהר, גלובס
עוזי דנינו / צילום: איל יצהר, גלובס

השותפים המייסדים של חברת הגשמה, אבי כץ וחנן שמש, מימנו את עוזי דנינו ליו"ר ואת רונן טורם, למנכ"ל הגשמה.

חברת השקעות הנדל"ן מבקשת במהלך זה לסמן את מהלכיה האסטרטגיים הבאים, הכוללים הרחבה וגיוון מעגל המשקיעים, הידוק שיתוף הפעולה והקשרים עם המערכת המוסדית והרחבת סל מוצרי ההשקעה בחברה.

עוזי דנינו, כיהן כמנכ"ל בית ההשקעות אקסלנס במשך שש וחצי שנים והוא בעל ניסיון ניהולי ומקצועי של מעל ארבעים שנה בבנקאות, בעולם ההשקעות ובשוק ההון.

רונן טורם, מילא שורה של תפקידים בכירים בקבוצת מגדל, מתוכן כיהן כמנכ"ל מגדל שוקי הון במשך 8 שנים. קודם לכן שימש בתפקידים שונים בבית ההשקעות, ובכללם מנכ"ל חברת קרנות הנאמנות של מגדל.

הגשמה הינה חברת השקעות פרטית המאפשרת למשקיעים פרטיים לחבור לקבוצת השקעה וחזקה ולקחת חלק בפרויקטים גדולים בתחום הנדל"ן, בארץ ובחו"ל. מאז הקמתה בשנת 2009, ניהלה החברה כ-241 פרויקטים ברחבי העולם, מתוכם 107 כבר הושלמו, והחזירה למשקיעיה מעל 1.4 מיליארד שקל בממוצע תשואות של כ-12.2% בשנה.

באוקטובר האחרון, רו"ח רון ברקוביץ', התפטר מניהול חברות הפרויקט שהנפיקה קרן הנדל"ן בבורסת תל אביב. קרן הגשמה היא חברת פרטית, העוסקת בגיוס כספים מהציבור והשקעתם במיזמי נדל"ן, בעיקר בחו"ל, באמצעות תאגידים ייעודיים. את הקרן ייסדו אבי כץ ושמש ב-2009. העזיבה של ברקוביץ' מגיעה על רקע תקופה מאתגרת במיוחד לקרן, שדיווחה למשקיעיה על קשיים בכמה פרויקטים בשנה האחרונה, ולאחר שבחודש שעבר עוכבו ברקוביץ' עצמו והיו"ר שמש לחקירה ברשות ניירות ערך בחשד לביצוע עבירות דיווח. השניים חשודים כי פרסמו דיווחים מטעים וחסרים בכוונה להטעות את ציבור המשקיעים.