טסלה ממשיכה בהערכות לקראת כניסה לישראל: מחפשת "מנהל חנות" בת"א

חברת הרכב העולמית פרסמה מודעות דרושים למנהל חנות הדגל הייצוגית שלה בת"א ולנציגי מכירות ושכנוע

רכב של טסלה / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב
רכב של טסלה / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב

יצרנית הרכב החשמלי טסלה ממשיכה בהיערכות לקראת כניסתה לפעילות ישירה ב שוק הרכב הישראלי. השבוע הוסיפה החברה עוד שתי משרות לצוות אותו היא מגבשת בישראל. הראשונה היא "מנהל חנות" בתל אביב.

זוהי אינדיקציה רשמית ראשונה לכך שטסלה מתכוונת לשכפל בישראל את מודל המכירות הבין לאומי הישיר שלה, שנשען על "חנות דגל" ייצוגית בה מוצגים כלי הרכב כתמיכה למכירות שרובן מתבצעות בפועל בצורה מקוונת. מקום המשרה המיועד, תל אביב, מעיד כי החנות תמוקם כצפוי במרכז גוש דן. דרישות התפקיד כוללות בין השאר אחריות לגיוס כוח אדם וצוות מכירות, הדרכה של העובדים בהתאם לסטנדרטים הבין לאומיים של החברה ועוד. יצוין כי על פי הגדרת המשרה החברה לא מחפשת בהכרח מועמדים עם ניסיון ספציפי בשיווק רכב.

המשרה השנייה עבור ישראל מכונה "יועצי טסלה" - הכינוי של החברה לאנשי המכירות שלה שאמורים לחשוף את הלקוחות לחוויית המותג. על פי אתר הגיוס של החברה הגדרת התפקיד היא "העברת חוויה מלהיבה בצורה יוצאת דופן" ללקוחות ו"לשמש בתור שגריר המותג תוך תמיכה במשימתנו להאיץ את המעבר של העולם לאנרגיה ברת קיימה". יצוין כי לפני מספר שבועות פרסמה טסלה גם משרד למנהל הפעילות בישראל אולם משרה זו ירדה בינתיים מהאתר, ככל הנראה בשל עודף של פניות.

בענף הרכב מעריכים כי טסלה עשויה להיכנס לשוק הרכב הישראלי לקראת המחצית השנייה של 2020 תוך מתן דגם על דגמי הבסיס של החברה- טסלה 3 וטסלה Y, שמחירם לפני מס נע בין כ-35 ל-45 אלף דולר בהתאם לגרסה. כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס" לפני חודשיים, החברה מבצעת מזה זמן את ההכנות והבחינות שלה לקראת כניסה לישראל ובין השאר ניהלה מגעים עם גורמי ממשל וגורמים בשוק טעינת הרכב החשמלי.